/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha 4gear lader ca 36 volt
Fra : hva_satan
Vist : 682 gange
60 point
Dato : 16-04-06 16:37

min yamaha 4gear lader ca 36 volt........min opsætning kan ses på: http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=61089

hva ka der være glat......?????

Kommentar
Fra : hva_satan

Dato : 16-04-06 17:03

og hvilke pære skal jeg bruge til kåben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-04-06 18:52

Hvis den har et 12V / 6V Batteri er dette dødt..
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 16-04-06 18:54

Hejsa.

Din ladespole kan være forkert (billig).
Jeg havde selv problemet, den sprang alle pærer. Jeg borede hullerne op i ladespolen, så den kunne trækkes lidt længere væk fra svinghjulsmagneten. Det hjalp lidt, men ikke nok. Derefter tog jeg 20 viklinger af spolen, og så var problemet løst. Købte senere en original spole og der har ikke været problemer siden.
Du kan jo også sætte lidt store pærer i kåben og så køre med lys altid.

Hilsen Gossip

Kommentar
Fra : hva_satan

Dato : 16-04-06 19:29

hvilke slags pære ska i kåben

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-04-06 20:12

Det der er galt, er at du måler forkert.
Man kan ikke måle på noget uden belastning, enten pærer eller andet tændt.
FS1 har det med at springe pærer, når den tunes, det afhjælpes ved at montere et nyt 6 volts batteri (Og ensretter, og sikringsholder)
Sæt en overstørrelse pære i, og husk man skal altid have lys på:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=688584928&n=1686254240&pn=1686300750
VH Palle Hansen