/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
honda dax
Fra : suzuki-k50
Vist : 1267 gange
10 point
Dato : 16-04-06 15:00

Hej jeg kunne godt tænke mig at købe en honda dax men kan bare ikke rigtigt finde noget tun til den s der kommer spørgsmålet om en honda cd50 og honda dax har de den samme motor

Kommentar
Fra : hva_satan

Dato : 16-04-06 16:26

ja de r 100% ens........

Accepteret svar
Fra : kejap

Modtaget 10 point
Dato : 16-04-06 16:46

Honda DAX er med 3 gear og automat kobling, Det vil sige at der ingen koblingsgreb er på DAX'en.
Honda CD 50 er med 4 gear og alm. kobling.
Du kan nemt flytte mortoren fra en CD 50 over på en DAX, men husk at få et koblings greb på DAX'en. Du kan også vælge en licens bygget Honda mortor op til 110 ccm bygget i kina. Sådan en motor kan også bruges, dog er det 12 volt der er på denne motor. Sådan en mortor kan købes på QXL eller Den Blå Avis. Denne motor sidder på små børne ATV'er (4 hjuls crosser) eller andre 2 hjuls crosser.

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 16-04-06 19:02

Hejsa.

Du kan bruge de samme sæt som til CD 50. Cylinder/topstykke,-kaburator er det samme.

Hilsen Gossip

Kommentar
Fra : hva_satan

Dato : 16-04-06 19:42

ja selvf.......men husk at indstille den......

Godkendelse af svar
Fra : suzuki-k50

Dato : 16-04-06 19:52

takkerfor det