/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Forslag til internet?
Fra : Currant
Vist : 482 gange
70 point
Dato : 16-04-06 13:38

Hej...

Vi står og mangler noget internet, men er ikk specielt interesseret i fastnet... Vi har forsøgt at bestille ADSL hos CyberCity, men da vi ikk havde fastnet hos tdc kunne det ikk lade sig gøre uden videre...

Er der nogen der har et forslag til udbyder lige pt... Vi er som sagt ikk videre interesseret i fastnet, da vi har vores kære bærbare mobiltelefoner...

Jeg hørte bare en fugl synge om at det var muligt at få noget internet/ADSL uden at skulle ha fastnet også...

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 16-04-06 13:42

Du kan sagtens bestille Cybercity internet, UDEN fastnet.

Jeg har haft Cybercity i nogle år nu, og det har altid fungeret fint.
OG jeg har ikke fastnet, bruger kun mobilos...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 16-04-06 13:51

..eller hvad med www.clearwire.dk

Det bruger jeg, og det virker upåklageligt..

priser her:
http://www.clearwire.dk/privat/html/produkter.html

Husk at tjekke om det er tilgængeligt i dit område.
Mvh. Niels

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-04-06 14:01

Følg også med her.

http://www.kandu.dk/spg81730.aspx

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 17-04-06 11:12

Jeg har været kunde hos Cybercity siden 96 - har kun mobilos og det fungerer bare

Tror nok jeg startede med 256/128 Kbits/s. Har nu 4096/256 Kbits/s uden det har kostet ekstra.
Cybercity har opgraderet mig gratis - kaldt det julegave fx

/Ann

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 16-08-06 22:15

Kommer lidt an på hvor i landet du bor..
Har du din adresse i kbh og omeng kan man jo kikke på www.cph-metronet.dk (8 mb 299 kr - 24 mb 399 kr upl. 1024)
De kan levere uden at du har fastnet, mod at du betaler ca. 45 kr pr mdr.som ubeskåret går til leje af kabler hos tdc. (Penge vil de jo have for alt)

MHT: Cybercity burte det heller ikke være noget problem da de jo også har ip-telefoni i deres program..

// Baker.mc

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 16-08-06 22:16

Kommer lidt an på hvor i landet du bor..
Har du din adresse i kbh og omegnen. Kan man jo kikke på www.cph-metronet.dk (8 mb 299 kr - 24 mb 399 kr upl. 1024)
De kan levere uden at du har fastnet, mod at du betaler ca. 45 kr pr mdr.som ubeskåret går til leje af kabler hos tdc. (Penge vil de jo have for alt)

MHT: Cybercity burte det heller ikke være noget problem da de jo også har ip-telefoni i deres program..

// Baker.mc

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 31-08-06 15:43

NielsPT hvordan kan du komme med sådan et forslag, som http://www.clearwire.dk/ når det er dobbelt så dyrt som alle andre udbydere?

Kommentar
Fra : plac3b0

Dato : 16-01-07 15:35

En mulighed ville være at få oprettet en Basislinje. (fx. ved TDC 40kr/md.)
Det er en fastnetlinje der dog kun kan bruges til dit bredbånd
dette er et billigere alternativ til en normal fastnet linje.