/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke instal.programmer
Fra : frederikshavn
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 16-04-06 11:02

Min pc fucker virkelig op,jeg kan ikke instal. selv udpakkende filer,så som messenger,der kommer følgende besked:kab ikke instal filen,det skyldes for lidt hukommelse,eller for lidt disk plads,har lige formateret,så det er en ren windows,har 2gb ram,og 125gb ledigt plads,det burde da være nok mener jeg,har win xp pro sp2+alle updates,findes der en løsning,eller er det format c: igen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-04-06 11:13

H-klik på denne comp
vælg administrer
vælg diskhåndtering
nede til højre kan du se din harddisk og de partitioner som er på den
hvad viser den.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-04-06 11:33

de viser DISK 0
grundlæggende
279gb
online
og til højer for dette står der :(d:) 279gb ntfs I orden (aktiv)

DISK 1

grundlæggende
138gb
online
og til højer for dette står der :(c:) 138gb ntfs I orden(system)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-04-06 11:49

Det generer mig lidt at dit D: drev står som aktivt - C: bør være aktivt.
Når du vil lægge programmer ind.............hvor vil de så lægge sig.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-04-06 11:53

så langt når ikke,når filen begynder at extracking kommer meddelsen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-04-06 11:59

Jammen hvor pakker den sig så ud................ D eller C

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-04-06 12:03

har du en mail,så vil jeg sende et billede af det

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 16-04-06 12:11

får du et fejlnummer ?

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-04-06 12:15

intet fejl nummer

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 16-04-06 12:55

jeg har en samling her, men er slet ikke sikker på at det kan hjælpe
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 16-04-06 19:33

frederikshavn - Jeg sender lige to disketter så du kan se på dine harddiske.
Jeg tror der er rod i dine partitioner og bootrækkefølge.
Jeg ved godt det næsten er samme billede som XP diskhåndtering viser.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-04-06 22:07

Tak for svaret e.c.