/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Bluetooth
Fra : halloodk
Vist : 911 gange
200 point
Dato : 16-04-06 06:38

Jeg har købt et bluetooth usb dong til min pc og et bluetooth headsæt men jeg får ingen lyd ud af den. Pc/bluetooth installatioen kan se headsættet. Jeg har prøvet i kontrol (win xp) under lyde at skifte til headsæt uden held.
Hjælp modtages med tak.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-04-06 08:41

Der må være en driver eller lign til headsættet der skal installeres. Der er de instillinger der skal til for justering af lyd.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 03-06-06 10:12

Jeg vil gerne vide om halloodk har fået det til at virke, da jeg har købt en blue tooth adapter til usb, men endnu ikke har fået headsættet.

smo

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 04-06-06 12:42

hej svendmogensen

deværre nej, pc bluetooth installationen kan både se mit jabra earpiece og min mobiltlf. Men jeg kan ikke få dirigeret lyden ind i jabren. Når jeg spørge efter hjælp i diverse forretninger, får jeg en eller tåget forklaring (om driver) som viser sig ikke at holde. Men jeg må give Fijala ret(og tak fordi han svarede) der er garanteret et driver problem. Jeg laver selv 3 nye computer om året til min forretning, så jeg kan lidt mere end bare at tænde for dem. Nu håber jeg bare at jeg støder ind i en løsning i nær fremtid. Som du kan se at der ikke er mange der har reageret på mit spørgsmål. Normalt når man stiller spørgsmål her i kandu får man masser af hjælp, Så mit gæt er at bluetooth endnu er i en "grå" zone.
mvh
halloodk

Accepteret svar
Fra : svendmogensen

Modtaget 200 point
Dato : 04-06-06 14:27

tak Halloodk
Jeg var i går i en butik for at spørge til en bluue tooth headset, og de sagde at tele selskaberne, Nokia etc. satte softvare, så det kun kunne bruges til egne produkter. Han mente, at det headset, man skal købe skal være målrettet til en pc. Jeg har en targus adapter
med en lille cd med med driver, så jeg prøver nok engang at købe et headset. Logitech har et !

Godkendelse af svar
Fra : halloodk

Dato : 25-08-06 08:51

Tak for svaret svendmogensen.