/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rabat på plæneklipper?
Fra : susanne72
Vist : 5868 gange
50 point
Dato : 16-04-06 00:26

Hvor kan man købe en forholdsvis stor plæneklipper (800 m2 have) med en god rabat. Nogen der kender muligheder for engroskøb/discount/nethandel, anything...??

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 16-04-06 07:09

mon ikke det nærmere er en lille havetraktor du søger til det frimærke
skal den være meget billig , kan du jo se om du kan finde en brugt , men den bliver tit den dyreste , da der hurtigt skal laves en del på den
nye maskiner koster ikke det store i dag , og priserne er nogenlunde de samme ved alle forhandlere
selv de billigste mærker er udmærkede i dag , så det er bare med at kikke efter dem i de lokale butikker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-06 08:38

Det er ikke nu man handler billigt, det er til efteråret.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-06 08:39

En ny håndskubber får du for 500.
Med motor ca 1200 kr.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 16-04-06 09:02

Til 800 m2 skal du da have en ordentlig med fremtræk. De fås i fra 2500 og op til 7000,-.
Jeg har 1500 m2 græs og har investeret i en patner havetraktor til 8995,- klippebredde 99 cm. Jeg satte en krog på, jeg har en lille gammel hænger uden plader ellers fås de fra 1495,-
Kig i byggemarkeder, de har tilbud nu!!!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-04-06 09:24

Har selv en knæk styret Stiga der klipper i ca. 1 m bredde.

Prøv da at gå ind i en forretning og prut lidt om prisen, det kan da lade sig gøre over alt og som bredker siger så ligger de alle i et fornuftigt prisleje så det er overkommeligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-06 10:25

Ja hvad siger du til en Stiga, knækstyret til 87.000 kr.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 16-04-06 10:31

Stiga er gode til lige villahaver, til at komme ind under buske og træer. Ved ikke hvad du har, jeg har skråninger, bakket og bruger den som sagt også til hænger. Undersøg priser og behov.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-04-06 12:07

Har du 87.000 kr. til plæneklipper? Ellers må du en tur i Bilka, i denne uge har de en selvtrækkende Ginge 46 cm. det er nok til 800 m² klippebredde til 2999 kr.: http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf/WebAvis/Ugens_tilbudsavis_Side25

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 16-04-06 15:15

Ginge kan ikke anbefales, jeg har haft 2 stk. hvor gear fremløb stod af 2 mdr. efter garantien var udløbet.

Har siden fået at vide at Ginge har problemer med deres gear.

Kan anbefale Stiga.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 16-04-06 15:39

Der findes masser af muligheder for gode køb. Jeg er ved at lukke min havemaskineforretning ned efter 16 år. Der findes stadig gode maskiner og masser af nyere brugte til billige penge. Alle er servicerede med ny olie og tændrør og slebet. Priserne starter ved 400 kr for en gangbar rotorklipper.

Venlig hilsen fra Peter.

Annuller spørgsmålet
Fra : susanne72

Dato : 10-08-06 15:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål