/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
www.kandu.dk Trafikfilm væk
Fra : BMW_styrer_for_vildt
Vist : 607 gange
20 point
Dato : 03-12-02 09:05

Hvordan får jeg trafik film af min fornude ?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-12-02 10:17

Hej BMW- mand

Du tager en citron og skærer over, derefter gnider du din forrude med citronsaft til du kan se det virker. Bagefter vasker du efter med vinduesrens.
Dette er en ide, fra Henrik Leth, så point og ære skal gå til ham.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Spejdermand

Dato : 03-12-02 12:41

De fleste anbefaler at man tager et æble, skærer det over og gnider det mod ruden. Saften fra æblet indeholder noget syre som opløser den hinde der sidder på ruden. Bagefter kan du vaske ruden i ruderens så den bliver helt ren.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 03-12-02 13:34

Jeg holder med Spiderman.

Accepteret svar
Fra : TulleRulle

Modtaget 20 point
Dato : 03-12-02 14:13

Hej BMW pige

Har selv prøvet det med æblet, og det virker bare IKKE. Nææ tag ned i bilka og køb noget ruderensXtra, det er "lidt" skrappe sager så du skal ikke få det på tøjet eller andre steder (huden el. lign) Det koster 49,95 og fjerner bare alt snavs fra dine ruder. Der er en lille boble i toppen af flasken, den bruges som ml. mål.

Hilsen Tulle

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-12-02 16:15

Næh, den med æblet holder ikke der er for lidt syre i, derfor en citron

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 13-12-02 15:01

Er det ikke snart tiden, at TrulleRulle stiller nogle simple spørgsmål, som BMW_styrer kan svare på? Jeg synes, at det varer for længe med at komme op på listen med Top 10 brugere for BMW_pigen. Det er den slags pointfis, som får mig til at holde mig fra svar og kommentarer til de to om deres indlæg. Så kan de lege pointjagt helt for dem selv, men prøv lige at dele lidt mere lige, det gør det mere spændende for os andre.
Hilsen Az...