/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Er jeg så heldig!!!!
Fra : Tribler
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 15-04-06 17:45

Er jeg så heldig!!!!
Er der en derude som har, akkorderne til ”HÅBLØS FAN” med Poul Krebs.

På forhånd tak.
Tribler

Kommentar
Fra : werter

Dato : 15-04-06 21:47

Hvis du vil have svar: så tænk dog på, at vi KANDUabonnenter får STRIBEVIS af spørgsmål fra KANDU hver dag og derfor systematisk kun åbner spørgsmål, som falder inden for ens "specialer". Og vi undlader som regel systematisk at åbne spørgsmål, der bare hedder "HJÆLP" eller "AKKORDER" eller "SANGTEKST". Simpelthen af tids-prioriteringsmæssige årsager.
Nu åbnede jeg så alligevel dit spørgsmål.
Kan ikke svare på det, men giver dig det råd, at du spørger igen og kalder dit spørgsmål: "Akkorderne til ”HÅBLØS FAN” med Poul Krebs" og ikke bare det komplet intetsigende "Er jeg så heldig!!!!"
Vi håber jo da allesammen at være så heldige, at nogen kan svare på det vi spørger om.
Således kunne du jo lige så godt have kaldt dit spørgsmål for "SPØRGSMÅL!!!"
Og du er sandelig ikke den eneste, der bruger en intetsigende overskrift.
See the point?
Venlig hilsen og held med det!
Werter

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 15-04-06 22:02

Ok, jeg vil give dig ret. Men på den anden side, kunne du ikke lade være med at åbne spørgsmålet. ”Spøg til side” Jeg vil bruge din, opfordring næste gang.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-04-06 00:01

Tribler

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål.

Men jeg kan kun sige at werter udtaler sig på egne vegne. Men der er brugere, der ikke vil stå alene, når de irettesætter en anden bruger, derfor bliver der skrevet "vi"

Du kan stille dit spørgsmål/overskrift, som det passer dig.

Brugerne på kandu får ikke flere mails end det de abonnerer på eller involverer sig i.

werter er åbenbart en af dem, der skal åbne et spørgsmål for at brokke sig.

Kommentar
Fra : werter

Dato : 16-04-06 08:15

Nogle har en hurtig computer, andre ikke.
Nogle har masser af overskudstid, andre ikke.
"Musik" er et uhyre altfavnende emne, som kun de færreste kan have all round-viden om/-interesse i.
"Vi" andre, undskyld "jeg andre", er glad(e) for en hurtig selekteringsgenvej.
Og så beklager jeg, at jeg har fremført dette syndspunkt i åbenbart utide.
Men fint, at du ganske upolemisk tog stilling til indholdet; og mit ærinde var hverken brok eller polemik!
Venlig hilsen
Werter