/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Import af tøj
Fra : gr8
Vist : 650 gange
10 point
Dato : 15-04-06 13:31

Jeg overvejer at importerer tøj fra asien og har hørt at der er kvoter for import af tøj fra en ikke EU-land. Hvor kan man få vide om disse kvoter og er det virkelig rigtigt at man skal importerer fra et EU-land hvis kvoter er opbrugt! Er det overhoved værd at importerer fra et EU-land?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-04-06 13:40

Læs om tøjimport og kvoter.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=73297

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-04-06 20:49
Kommentar
Fra : gr8

Dato : 23-04-06 14:22

Kan man ringe et eller andet sted for at høre om der er kvoter tilbage for at importerer tøj fra et ikke EU-land?

Kommentar
Fra : larswKanDu

Dato : 24-11-06 16:55

Er du interessert i tøjimport til absolut laveste priser, da kan du være med i vores importsamarbejde. vi importerer udelukkende topmærkevarer til priser omkring 40 kr stk. ved min. bestilling på 4000 stk som eks. tommy hilfige.

venligst

law@cdisplay.no