/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Paypal konto uden Visa?
Fra : Havrefras93
Vist : 2196 gange
71 point
Dato : 15-04-06 12:38

Hejsa!
Ved i om man kan få en Paypal konto uden at have noget Visa kort eller andre kort af nogen art?
Jeg har kun hævekort, og kan ikke få nogle kreditkort af nogen art.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-04-06 13:26

Tag en snak med banken....vil de oprette en Paypal-konto for dig ?

Kan du ikke få et Visa-Electron kort ?

http://kortlink.dk/sparnord/2mtz
https://www.sparnord.dk/privat/produkter/kort/visa_electron/visa-electron.article

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 15-04-06 17:28

I deres FAQ står der:

To open a personal PayPal account, you must provide your name, address, phone number, and email address.

så iflg. deres FAQ kan du åbne en PayPal konto uden kreditkort.

De skriver videre i deres FAQ:

In order to make payments using PayPal, you must provide a credit card, or debit card, or bank account information.

Du kan vel klare det sidste: bank account information.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 71 point
Dato : 15-04-06 19:33

Når jeg læser på denne side, ser det ud til at fra Danmark kan der kun åbnes en konto ved hjælp af et kreditkort.

http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=p/gen/ua/policy_payments-outside

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 15-04-06 21:10

Jakjoe.

Den side du henviser til starter med "Sending Payments" dvs. sende penge... hvilket ikke er det samme som at åbne en konto. Spørgsmålet var om man kunne åbne en konto uden kreditkort... ikke om man kan sende penge uden kreditkort.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-04-06 22:58

wacher> Hvor finder jeg det du henviser til kl. 1728 ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 16-04-06 06:48
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-04-06 09:03

Tak .

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Havrefras93

Dato : 23-04-06 23:03

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-06 23:54

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe