/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Søger investor
Fra : DJHolm
Vist : 916 gange
50 point
Dato : 15-04-06 10:40

Hej alle

Jeg forsøger mig herigennem i min søgen efter en seriøs investor. På www.openbc.com har jeg fået et par bud, dog ikke helt så seriøse som jeg havde håbet.

Jeg søger en investor der er villig til at lægge minimum 100.000 euro i et unikt netbaseret kunst projekt. Dette vil give minimum 30 % af ejerskabet i et selskab med stort indtægtspotentiale. Jeg arbejder p.t. på en forretningsplan til interesserede. Interesserede skal være indstillet på at underskrive en hemmelighedsholdelsesaftale inden de kan få forretningsplanen at se.

Interesserede kan skrive til brian@affect-media.com

MVH

Brian

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-04-06 11:26

Hvordan går det med din atiehandel....................http://www.kandu.dk/Spg54864.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-04-06 17:00

Nå..... skal du nu bruge andres penge at gamble med. Platugle.

Kunne du ikke finde et andet sted og fiske naive sjæle.

Kommentar
Fra : DJHolm

Dato : 15-04-06 17:15

Til Klumme

Du ved INTET om mig og min person! Jeg skal aldeles ikke bruge andre folks penge på at gamble. Jeg skal bruge en seriøs investor til et koncept så unikt, at du ikke kunne have udtænkt det.

Men måske jeg skal sagsøge dig for injurier, så jeg kan få erstatning og klare investeringen selv. Hvad siger du?

Til E.C.

He he - jeg er ikke kommet videre i det. Synes der var for meget jungle over det, så droppede det lidt igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-04-06 21:32

Det gør du bare........be my guest

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-04-06 22:01

OK -

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 08-08-06 07:50

Hmmm,smide 100.000€ efter et projekt som ledes af en med så lidt økonomisk indsigt at han ikke engang ved noget om basal aktiehandel,nej mine penge bliver der hvor de er.

Peter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-08-06 09:58

Hvor fanden blir den injuriestævning af dit skvadderhoved Mr. PlattenslagerHolm LOOOL

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-01-07 21:02

Hvad med at afslutte nogle af alle dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-01-07 21:33

Hvis nogen har et bundt pengesedler, som alligevel skal smides væk (ej de krøllede).
Så kunne jeg tænke mig at få frisket op med lidt farver på væggene her.
Sorte penge og nogen der lugter vil jeg ikke bruge.