/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hurtigere indvandring
Fra : sandtatsige
Vist : 421 gange
20 point
Dato : 14-04-06 17:45

Mon ikke vi skal have indvandringen forøget ganske betydeligt?

Du kan anmelde Hans Kornø Rasmussens seneste bøger, som listes på:
http://www.boganmeldelse.com/8779730884
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Som vi kender Hans Kornø Rasmussen:
"...Foredragsholder Hans Kornø Rasmussen, kendt fra én regeringens mange tænketanke: "Har vi for få fremmede I Danmark?". Adspurgt af bladet "Social Forskning" nr. 1, 1998, svarede lektor Hans Kornø Rasmussen blandt andet: "Spørgsmålet om indvandringen er ikke længere et rent dansk anliggende…"

Hans Kornø Rasmussen henviser til Amsterdam-traktatens artikler om flygtninge og indvandrere, der overfører hele området til "den overstatslige søjle" i EU-regi. EU’s statistik EUROSTAT nr. 6, 1996 anbefaler en stærk forøgelse af indvandringen, og siger Hans Kornø Rasmussen: "I perioden 2007-2024 skal indvandringen være stigende med en faktor 8-14 gange i forhold til i år (1996), d.v.s. 8 gange flere år 2007 og 14 gange flere i år 2024. I 1996 kom officielt 525.000 (netto, nye) fremmede til EU. Antallet pr. år skulle altså være 4,5 mill. i år 2007 og derefter voksende til 7 mill. i år 2024". Det blev gentaget af den nyudnævnte EU-kommissær Vladimir Spidla den 18. marts 2005, der nu foreslog en gradvist accelereret indvandring indtil en 12-dobling af indtaget af ikke-vestlige til EU frem til 2024: Docerende EU-kommissær - nu glemte Hans Kornø Rasmussen, at Danmark rent faktisk har en række forbehold til de seneste EU-traktater startende faktisk med Maastricht-traktaten.

I år 2000 havde Hans Kornø Rasmussen pludselig nedtonet sit forslag til det fremtidige indtag af fremmede pr. år til Danmark mange gange i forhold til fire år før, nu var behovet det dobbelte af indvandringen dette år (altså, cirka 2*18.000). [I]Det kan måske skyldes personlige erfaringer.Hvordan kan behovet for indvandring ellers pludselig reduceres med faktor 4-7 på bare fire år?[/I]

Når 40 pct. af de ledige og udstødte i de arbejdsdygtige aldre i Danmark tilhører en delpopulation, der udgør godt 13 pct., så er det vanskeligt også for Velfærdskommissionen at finde nogle løsninger på velfærdens fremtidige finansieringsproblem ved at manipulere 3/4 af velfærdens samlede finansieringsproblem i år 2005 efter 25 år masseindvandring til at være en central del af løsningen på problemet..."

Men mon ikke vi alligevel skal satse på Hans Kornø Rasmussen ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-06 19:00

igen bla bla bla

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-04-06 00:34

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 15-04-06 14:27

sandtatsige er du en énøjet naiv narrehat uden nogen regulær viden. Hvad skal vi med væsner, der ikke har gener til andet end, at formere sig ud over grænsen for, hvad deres område kan brødføde, og en kultur, der kun kan tænke i retning af at slås, i stedet for at udvikle noget fornuftigt.
Og i øvrigt er der kun øget arbejdskraftbehov, hvis velbjergede organisationsfolk, som pensionister skal fortsætte deres overdrevne vellevned (læsskørlevned) med flere udlandsrejser om året og et umådeholdent og miljøskadeligt overforbrug.
Men det er Pernille Rosenkrantz Terroristsselvhøjtidelige tilhængere sandtatsige for dummetil at indse.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-04-06 19:50

Kommentar
Fra : Mette2990

Dato : 14-09-06 19:24

HunSen pas på hvad du siger, for det er trods alt dem som er pensionister nu, der har stabiliseret det velfærdssamfund vi har idag..

Men det kommer også an på hvilken invandring der er snakke om, for der er så mange forskellige kulturer. Jeg er absolut ikke racist, men jeg synes ikke vi skal have flere muslimer ind, fordi de bare er for forskellige. Jeg kender masser af folk med en anden etnisk baggrund end dansk, og jeg synes også godt vi kan lukke flere invandrer ind, men ikke muslimer.

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 15-09-06 00:05

mette, du har helt ret når du skriver: "det er trods alt dem som er pensionister nu, der har stabiliseret det velfærdssamfund vi har idag.."

Det er bare ikke dem jeg taler imod. Det er de nuværende velbjergede organisationsfolk, der forlanger befolkningstilvækst ved øget fertilitet eller indvandring, så de kan få flere tjenende ånder omkring sig selv, når de engang bliver pensioneret, jeg langer ud efter.

Jeg har heller ikke noget imod indvandring, når bare det sker i et tempo, så de kan assimileres. Heller ikke muslimer.

Det eneste krav jeg stiller, er at indvandrerne ikke opfører sig så ulogisk, at de vil påtvinge os den kultur, der ikke kunne give dem selv tålelige livsvilkår.

Hvis deres hjemlands kultur havde kunnet det, var de ikke rejst hertil.

Og at skabe befolkningstilvækst, er at stjæle fra sine børn.