/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar problem
Fra : pizzajakob
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 14-04-06 16:54

Heej jeg har et problem med min bærbar..
Jeg genstartede min computer og efter det virkede min lyd ikke mere..
Jeg har prøvet at genstarte den igen og det virkede ikke..
Nogen der ved hvad der kan være sket eller hvordan jeg får min lyd tilbage ?

M.V.H. Jakob.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-06 16:55

Skru op for lyden.

Kommentar
Fra : pizzajakob

Dato : 14-04-06 17:07

Ja det har jeg jo nok også tjekket skal du se .,
og det er helt oppe

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 110 point
Dato : 14-04-06 17:08

Hej, dobbelt-klik på højttaleren i din process-linie i windows og check din wave indstilling. Hvis du ikke kan se denne så gå ind i options->properties og vælg at vise Wave under playback enheder.

Hvis det er ok så gå ind i kontrolpanel->system->hardware->device manager og se om der er et gult udråbstegn ved din lydenhed da det også kan være et driver-problem.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-04-06 18:41

Ja de er kloge, hvis du har slettet din hardisk og lagt programmerne ind påny, så mangler du en hel masse. Hvis du har fået en hel masse skiver der fulgte med din computer ligger dit program på en af de skiver, hvis du ikke har dem har du et problem, for du skal nemmelig bruge en driver. Hvis du har skiverne så tilføj hardvare og sig ja til har cd og lad computeren selv finde driveren, Hvis ikke må du finde ud af hvad det er for et lyd kort du har og gå på nettet og finde ud af hvad du skal bruge.
Held og lykke

dr.dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-06 18:59

Jeg har ikke set noget om en slettet HD, kun en genstart.
Det gør jo en forskel i tips og råd.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-04-06 19:44

Gå ind i Enhedshåndtering og opdater driverne til dine lydenheder.

Du gør sådan: Højreklik på Denne Computer - Klik på Egenskaber - Tryk på Fanebladet Hardware - Tryk så på Enhedshåndtering og find så dine lydenheder.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : pizzajakob

Dato : 11-08-06 18:07

Tak for svaret lawitt.