/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
salg af gammelt jern
Fra : CCjunior
Vist : 9288 gange
100 point
Dato : 14-04-06 12:02

Jeg bor i nærheden af Hammel og har en del gammelt jern. Hvor kan jeg sælge det og hvad er kg prisen ca.

Jeg har også noget aluminium. Hvad er prisen på det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-04-06 12:07

Kiloprisen på jern er sådan, at du som regel skal betale for at få nogen til at komme og hente det.

Men du kan finde en produkthandler i dit område, og hvis der er mere end du selv kan fjerne, er der ofte nogen der reklamerer i lokalaviserne om, at de afhenter, hvis der så er lidt imellem de kan tjene penge på, bliver det billigere.

Kiloprisen ligger så vidt jeg husker på max 10 øre/kg.

Aluprisen kender jeg ikke lige.

mvh dova

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 14-04-06 12:16

Min mor har lige solgt gammelt jern til 50øre kiloet, men det er desværre 200 km væk. så det er muligt at sælge det..

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-06 17:26

Orlas Produktforretning i Bjerringbro.
Har tidligere solgt ca 25 m. tagrende der for ca. 160 kr. (så vidt jeg husker).

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-04-06 20:35

Hvormeget aluminium har du?

Hanne

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 14-04-06 22:20

ikke meget, måske 25kg... har også en lille smule messing osv.. men det er små ting..

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-06 21:13

Tak for svaret myg.
Jeg endte med Rødkærsbro produkthandel.
Jeg får 750kr pr ton. det er da blevet til 850kr indtil nu, og jeg har stadig ikke aflevert aluminumet