/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gratis planter
Fra : sofus.dk
Vist : 693 gange
95 point
Dato : 14-04-06 01:10

Kun Afhenting

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 14-04-06 01:24

Hvilken planter????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-04-06 01:27

Hvor?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 14-04-06 01:36

HAN SOVER ,TROR JEG

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-04-06 02:42

GODT TÆNKT
kandu@1mm.dk
9500 området
TAG EN SPADE MED
Har selv.
Gider ikke, når det er afhting

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 14-04-06 02:54

Nøgen frø måske,savner lidt pynt imellem mine sommerblomster.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-04-06 03:06

Lidt vand skal de vel have
KA;,,, snakkes ved på lørdag, skal lige til lægen
Ellers mail mig, og du får vide hvad jeg ikke har

GO` PÅSKE

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 14-04-06 03:13

ok

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-04-06 03:20

Venter,,,,,,,masser af noget/ intet af andet.
Men nail mig gider ikk at rette det.
Frø af ukrudtet, kommer i brev
Bedre kan det vist ikke gøre´s
Portoen skal gå til kattens VÆRN

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-04-06 03:22

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 15-04-06 02:46

Send mig et brevfuld ukrudt,helt inden vinteren

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 15-04-06 02:48

Mener inden vinteren

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-04-06 11:22

Jeg tror, det kun er humle, der ligger begravet i Sofus' have

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-04-06 22:52

Har intet modtaget fra nogen.
s.martinsen@yahoo.dk
med en adresse, har masser af 1/2 årige planter, og forårsløg
og en masse andre stauder, i en stor pærevælling, derfor GRAV SELV, og få en graitis BAJER/eller giv mig en vand, så er jeg fri for ukrudtet
men sender gerne en blanding af de frø, fuglene ikke har været grov ved, denne vinter.
har eller masser af "kendte stauder" lige fra ukrudt ///vedbend/vin/// og andet hurtigt voksende
frø af Akkeleje/judastræ/valmue,stornlomstret// fluffy, lyserød ??///- og en anden meget høj blomst, 2m høj og gule blomster.
Kan jeg sagtens sende.
Og for dem der undre sig, jeg har intet i min have, som ikke kan købes for penge.
Men står og skal / bygge lidt om, så væk med det.

Men da jeg ikke har/kan modtaget mail herfra KANDU, eller ovennævte mail adresse, får du et nyt forsøg.
Brev til frø, af lidt af hvert, i hvert sit "brev" koster et par kroner til kattens værn, kan ikke se om du betaler det, men det er din samvittighed.

Annuller spørgsmålet
Fra : sofus.dk