/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ULÆKKERT !!!
Fra : molokyle
Vist : 2766 gange
98 point
Dato : 13-04-06 22:03

...eller hva' synes I ?

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=86211

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 22:22

Og så på en ????
Skam dem/dig +++++++ikke CSS-------
NOTEPAD

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-04-06 22:34

Tydeligvis et barn, med al den glimmerstads og pink.

Siden er kun møntet på børn, som vil være voksne før tid (alså uden ansvar - kun det skægge)

Og med den zap-mentalitet der er i dag, kommer man endnu hurtigere væk fra siden

Piiinlig side.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-04-06 22:42

åh, hold nu op..det ER et barn..og i skal lade være med at gøre mere ud af det!

Det ligner meget en pige på omkring 11-13 år..og hun skal til at finde ud af hvad det hele handler om..det er altså en ny måde folks..den kender vi ikke fra da vi var i den alder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:44

Camillasmoster -> Hvis du vidste en smule om webdesign ville du kunne se/'gætte' det næppe er en lille pige der har begået dette, men en voksen mand der øjner profit og samtidig kan leve sine drømme ud om at være en rigtig 'veninde' med de små håbefulde fans.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:47

Gælder også dig mangorossa. La' nu vær' med at være så naiv

Han hedder Kurt og er fra Nakskov.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:47
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:51

Klik på det store billede øverst og vælg så linket 'Lidt om mig', så vil I kunne se 'fidusen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Frk-Kristina

Dato : 13-04-06 22:56

Hvad er det der er ulækkert?

Hendes hjemmeside?
Eller svarene?

Hendes hjemmeside er da sød.... (Ku´ ikk´ lave den bedre....)

Men svarene er da triste.... Ikke meget man gør for at opmuntre børnene....

Kommentar
Fra : Frk-Kristina

Dato : 13-04-06 22:57

Ok... Vi skrev vist på samme tid....

Kommentar
Fra : Frk-Kristina

Dato : 13-04-06 23:00

Har lige tjekket linket til Kurt... - Fy for pokker.....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-04-06 23:00

guud..ja, jeg er naiv..ups..godt vi har sådan nogle skarpe hjerner som dig MOLO

Ja, der sgu da ulækkert..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-04-06 23:06

men molo..hvad er det for et billede der skal klikkes på? jeg kan ike finde noget med: "lidt om mig"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 23:10

Jeg er usikker på om det er på opfordring fra familien Gadegaard at denne side eksiterer?

http://www.annesider.webbyen.dk/

...men at Kurt udgiver sig for at være Anne hér på kandu.dk er en ganske anden 'snak' synes jeg:

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=251693

..og så oven i købet komme med denne bemærkning i sine profiloplysninger :

Citat
og der rager ikke jer hvad jeg laver eller ikke aber

...stadig med påtagede stavefejl.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 23:14

mangorossa -> Gå ind på discokurts side : http://www.kurtdisco.dk/

Klik på det store billede med teksten neden under:

Designet af (Hannae) KLIK PÅ BILLEDET.

Nu kommer du til en ny side og der finder du lidt nede det omtalte link

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 23:19

Mon ikke denne snarere har relation til fam. Gadegaard. http://www.annegadegaard.dk/
Den administreres (domænet) af en fra Brabrand.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-04-06 23:26

tjaeh..kan godt være jeg er naiv..men han virker egentlig ret uskadelig..nærmest lidt småskør..han er vel bare bidt af Anne..
Vi har ikke ret til at dømme nogen..han har nok sine grunde..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 23:47
Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-04-06 00:03

Ja..det skal jeg love for..min intuition siger mig nu at han er et uskadelig...men men..man kan aldrig være FOR forsigtig..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-04-06 00:23

Å' så den grønne migrænefarve

SÅ amatør i layout!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-04-06 00:24

Hader MOLO`s ekkoérr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 00:25

Jeg er 1000% sikker på Anne ikke har lavet sin hjemmeside som 'hun' skriver:

Citat
jeg har lavet en super hjemmeside

...og lige så sikker på 'hun' ikke har skrevet sine profiloplysninger (..skrive sit eget efternavn med lille?) og fortælle sine evt. fans at det ikke rager dem hvad hun laver?

Selvom man er en dårlig staver og er i konfirmationsaldreren nægter jeg at tro, man laver så mange eklatante stavefejl på sin hjemmeside og samtidig vil promovere sig som barnestjerne. Børn er meget ærekære.

Det er (meget) muligt at Kurt er lidt af en særling, men hvorfor lyve sig i en anden persons sted?

Kunne det tænkes at han ønsker 'nærmere' kontakt med Annes jævnaldrende fans?

Det tror jeg, men kan selvfølgelig ikke vide det.

Hvad skal hun iøvrigt med endnu en hjemmeside, når der ingen problemer er med hverken gæstebog eller stavningen her:

http://www.annegadegaard.dk/

Citat
Lidt om mig
14 år gammel.
Født i Risskov d. 7. November, 1991.

Stjernetegn
Skorpion

Livretter...
Boller i karry
Stuvet hvidkål
Fiskefrikadeller

Yndlingsdyr...
Hunde

Favorit sangerinde / sanger...
Mase
Jessica Simpson
Brandy
Nik og Jay

Fritidsinteresser...
Mine Veninder
At optræde og lave show

Forældre og Søskende...
Far (Jan)
Mor (Dorthe)
Lillebror Mikkel 12 år
Storebror Nicklac 20 år

Jeg startede musikkarrieren med at vinde MGP i Fritidsordningen. Derefter vandt jeg det Danske MGP og i november 2003 repræsenterede jeg så Danmark ved det Internationale MGP for børn og unge under 16 år. Jeg har indtil nu fået udgivet min 1. CD (Arabiens Drøm) min 2. CD (Ini Mini) og i maj måned 2005 udkom så den 3. CD som hedder (Chiki Chiki).

Knus
Anne Gadegaard

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-04-06 00:28

Joh, måske uskyldig, men skal da absolut holdes øje med!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-04-06 00:42

Ja..holdes øje med..hvem vil påtage sig opgaven?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 00:59

Ville Anne skrive dette i sin egen dagbog?
Citat
I denne uge er Anne kommet på pl. nr. 22, rigtig flot. Sidste uge var det pl.
nr. 25. Se mere på. http://www.hit-listen.dk

Se mere på Annes egen hjemmeside http://www.annegadegaard.dk

Ville hun nævne sin trofaste fan, for hvem hun åbenbart har kreeret et stykke grafik: http://p5.piczo.com/img/i28461990_63549_5.jpg

Det er altså uldent. Især når man betragter de billeder hun har valgt at offentliggøre på sin 'super hjemmeside': http://www.annesider.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=938796&side=&webside=5760411

..ligner det Annes privatfotos i jeres øjne?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-04-06 01:09

Sus, det gør du og jeg - vi ligger på lur i din vogn med kikkertlinsen og det hele. Gambrinus har Kommandocentralen, når den er afgasset..... aktionen starter nøjagtigt ét minut efter, ISS folkene har gjort deres arbejde færdig - så vi kan nå at finde rundt.... vi skal bruge en fiskefrikadelle, to nøgler garn, et par trommestikker og højre skrue fra et køleskabshåndtag.

Spas tilside......

Forældre er vel opmærksom på disse ting - er der ikke nogle tiltag ifbm skole/fritidsordninger eller andet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 01:33

Nej, forældre kan sjældent følge med i hvad og hvor ungerne surfer.

Mange skoler prøver at holde lidt øje med hvem børnene chatter, men det er nærmest en umulig opgave og et sisyfos arbejde uden lige. Man har prøvet at spærre visse sider som f.eks. arto.dk, men så går ungerne sgu da bare et andet sted hen og surfer. Hos kammerater eller på netcafeen til eksempel.

De 'kloge' (..mig deriblandt ) har altid sagt at det ikke nytter at cutte forbindelsen, men at man i stedet hellere skal tage tyren ved hornene og få en snak med ungerne om gode vaner, alm. opdragelse, ansvarlighed, tolerance og overbærenhed. Disse 'ting' kan det dog være svært at komme igennem med hos skolens ledelse har jeg selv oplevet. Ledelsen siger bare: Vi har lukket for den og den side og dermed sendt et signal. Jeg tvivler bare på om børnene opfatter det således.
De siger bare : Fuck skolen og pjækker for at surfe (..altså de mest hardcore af slagsen).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 01:37
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 01:41

Når en tossenollike som Kurt er på arto.dk kan man godt blive lidt bekymret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-04-06 02:26

Men hvis Anne ikke har lavet medvirket eller godkendt siden, og hun ser den, hvorfor beder hun så ikke politiet lukke siden, det har de jo gjort før?
VH Palle Hansen
NB: Eller de det en god reklame for hende, afstemninger mm.?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-04-06 03:56

Citat
De 'kloge' (..mig deriblandt ) har altid sagt at det ikke nytter at cutte forbindelsen, men at man i stedet hellere skal tage tyren ved hornene og få en snak med ungerne om gode vaner, alm. opdragelse, ansvarlighed, tolerance og overbærenhed. Disse 'ting' kan det dog være svært at komme igennem med hos skolens ledelse har jeg selv oplevet. Ledelsen siger bare: Vi har lukket for den og den side og dermed sendt et signal. Jeg tvivler bare på om børnene opfatter det således.
De siger bare : Fuck skolen og pjækker for at surfe (..altså de mest hardcore af slagsen).

Vi er enige!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 08:05

pallebhansen -> Det kunne jo tænkes at Anne har bedt Kurt (..eller at Kurt er blevet ved og ved og ved at tilbyde sin 'hjælp') om at gi' en hånd med til den 'tekniske' del af en lille legeplads på nettet i form af en hjemmeside?

Jeg har mine tvivl?

Mere sikker på, er jeg til gengæld, at Anne Gadegaard hverken har, eller har haft, intensioner om at oprette en profil på www.kandu.dk

Politiet kan intet gøre, heller ikke hvis Annes forældre henvender sig, da der jo ikke kan siges at være 'hugget' et domænenavn. Anne har jo allerede sit eget. Det fremgår heller ikke på siden at det skulle være Anne der har kreeret indholdet. (Eneste 'antydning' skulle i så fald være den såkaldte 'Dagbog' *LOL*)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 08:12

...efter at have sovet på det, har jeg fået den tanke, at Kurt selv tror han gør Anne en KÆMPE tjeneste ved at lave denne side for hende og at hun inderst inde ønsker hun kendte dette dejlige menneske, som jo 'bare' vil hende det bedste? At de sammen skal rejse verden rundt og blive et kendt par i Showbizz?

Joeh... der findes mange tosser på denne jord

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-04-06 09:56

Har lige set en udsendelse med og om anne der fortælder hun at hun for gode karartet i dansk stavning også i engelsek og matamtik (bare jeg kunne stave lige så godt )der fortalte hun at hendes hjemmeside bliver styret af den der laver/producer hendes musik (ved ikke om det heder et musikforlag? ) det er det enste jeg ved og som jeg har set om hende god påske

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 10:31

Tak for oplysningen thyfoon

Jeg kunne heller ikke forestille mig at en pige der virker så 'perfektionistisk' i alt hun foretager sig, ville binde an med og lægge navn til en sådan skodside. Det tror jeg hun er alt for stolt og selvoptaget til. Desuden er jeg sikker på hendes forældre straks ville få hånd i hanke med, hvad der skulle præsenteres på siden. Jeg nægter at tro de ville godkende billeder af deres 'guldklump' i så dårlig en kvalitet !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 14-04-06 10:54

Det er vel "blot" en fan. At beskylde fyren for at være pædofil er måske at overfortolke lidt...

Citat
...efter at have sovet på det, har jeg fået den tanke, at Kurt selv tror han gør Anne en KÆMPE tjeneste

Mon ikke vi er derhenne af ? Der findes tusindvis af mennesker der er fans af voksne sangere og mon ikke hun har en god stemme. Han virker lidt patetisk meeen... mon ikke det er en "ægte fan" vi har med at gøre og ikke en sindsforvirret pædofil

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 14-04-06 10:57

hmm før jeg bliver flamet for meget må jeg nok hellere tilføje, at hans metoder lader en del tilbage at ønske rent moralsk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 11:08

stud-polit -> Rolig nu

..men hvor mange voksne kender du, som udgiver sig for at være en lille pige i et offentligt forum?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 11:10

Ps. stud-polit -> Jeg frygte ikke for Anne Gadegaard. Hun er sikkert mandsopdækket i hoved og r..

..men hvad med alle hendes små fans, der tilsyneladende skal lokkes ind på hendes 'fake' side?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 11:13

stud-polit -> Behøver jeg at fortælle at også børn benytter www.kandu.dk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 11:16

Når selv voksne og fornuftige mødre ikke kan gennemskue at der er tale om en 'scam' side, så ringer MINE alarmklokker

..SÅ DET KAN HØRES !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-04-06 11:25

Citat
...efter at have sovet på det, har jeg fået den tanke, at Kurt selv tror han gør Anne en KÆMPE tjeneste ved at lave denne side for hende og at hun inderst inde ønsker hun kendte dette dejlige menneske, som jo 'bare' vil hende det bedste? At de sammen skal rejse verden rundt og blive et kendt par i Showbizz?

Joeh... der findes mange tosser på denne jord

</MOLOKYLE>

Jo MOLO..det må være mig du hentyder til Når du er bekymret...ja, jeg er jo ikke et unikum vel? Men jeg tror stadig at han er uskadelig.
Men du kunne jo prøve at komme i kontakt med ham, via dæknavn..så kan du få syn for sagen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 11:39

mangorossa -> Jeg prøver jo netop at få tossen i dialog under pseudonym/dæknavn hér på kandu.dk

Det er jo tilsyneladende også her på kandu.dk han er begyndt at slå sine folder ...og jeg ønsker ikke tilmelde mig arto.dk eller gå ind i en 'privat' dialog med en psykiskt ustabil herre. Det vil jeg overlade til psykologer og politiet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 11:45

Jeg håber dog (..gerne med jeres hjælp) at få kurtdisco/maroon til at finde sig et andet forum, hvor han kan leve sine 'tossestreger' ud.

...eller spille med åbne kort

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 14:12

Hvad er du mest ophidset over Molo? At manden har lavet en elendig hjemmeside, eller at du tror han har gramsetilbøjeligheder?

Hvis det er det sidstnævnte så meld ham til politiet, med mindre du går ind for offentlig gabestok og bodegaselvtægt metoden? Det kan i sidste tilfælde føre til tragiske ting, som f.eks ham fyren der stod og kløede sig i skridtet på en altan, og endte med at blive slået ihjel for det pga bodegarygter!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-04-06 14:32

Ja, jeg må nok give tedd ret! Vi skal altså også passe på hvem vi udråber som pædofil..tænk lige hvis det var dig selv?
Det er et sprængfarligt område, som jeg synes vi skal overgive til politiet og så lade domstolene dømme...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 14:44

Grib i egen barm tedd og mangorossa m.fl. :

Mig bekendt har jeg ikke een eneste gang nævnt ordet 'pædofil' ..før nu

Da jeg voksede op på Ama'r hed det : Børnelokker

..hvilket jeg også finder er en mere rammende betegnelse

Når man ikke ka' begå sig blandt 'voksne' er det jo let at opnå en vis magtstatus blandt (jeres?) børn, men jeg mener stadig, man skal fægte med åben pande og la' vær' at udgive sig for andre end dén man er.

Dette er måske ikke nogen forbrydelse, men er stadig uetisk, især når indlæget er møntet på mindreårige og deres 'verden'.

I ska' ha' lov at være uenige, men jeg har svært ved at se/forstå hvorfor I prøvet at nedtone 'problemet' og lade en sådan personage færdes uhindret hér på boardet?

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 14:51

Lad os høre maroon (=Anne gadegaard *LOL*), når profilen dukker op og logger ind, for at se de mange spændende indlæg fra spændte fans i promotion-tråden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 15:04

Lidt spedte citater:
Citat
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-04-06 00:55

--------------------------------------------------------------------------------
Rolig nu allesammen, det er jo tydeligvis et barn der har skrevet spørgsmålet.

Godnat og god påske herfra

Citat
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-04-06 22:34

--------------------------------------------------------------------------------
Tydeligvis et barn, med al den glimmerstads og pink.

Siden er kun møntet på børn, som vil være voksne før tid (alså uden ansvar - kun det skægge)

Og med den zap-mentalitet der er i dag, kommer man endnu hurtigere væk fra siden

Piiinlig side.

Citat
Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-04-06 22:42

--------------------------------------------------------------------------------
åh, hold nu op..det ER et barn..og i skal lade være med at gøre mere ud af det!

Det ligner meget en pige på omkring 11-13 år..og hun skal til at finde ud af hvad det hele handler om..det er altså en ny måde folks..den kender vi ikke fra da vi var i den alder

Hvordan synes I selv det går?

...nu I er i gang med at efterrationalisere?

Den altid skarpsindige "ans" var den der bragte mig på 'sporet' selv, men jeg havde nok lugtet 'lunten' før eller siden selv alligevel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 15:14

For at ingen skal være i tvivl:

Jeg mener også at der finder andre overgreb på børn sted, end lige de sexuelle.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-04-06 15:18

Jamen Molo..jeg prøver bestemt ikke at nedtone problemet, men det jeg siger er: hvis du mener at manden begår noget ulovligt, så må du sætte politiet på sagen.
Jeg havde overhovedet ikke lugtet nogen lunte, første gang jeg skrev en kommentar ..jeg anede ikke at der var tale om en mand. Så det handler ikke om efterrationalisering, men kun det faktum at jeg nu har erfaret at der åbenbart er tale om en voksen mand...That´s all!
Og jeg mener stadig ikke at du har ret til at dømme nogen som helst, før du har viden nok til at gøre det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 15:29

Hvad med at henvende dig til den officielle webmaster på annes rigtige side, og spørge om Kurts side er lavet med tilladelse fra Anne! Iøvrigt ligner hun jo en voksen i udseende og påklædning (temmelig lolita-agtig look hun har på sin officielle side) så der er måske nogle signaler hun udsender som Kurt misforstår? Finder det da osse lidt klamt at en voksen er fan af en barnestjerne, men mon ikke det samme galdt med Shirley Temple og Judy Garland? Det er der jo intet ulovligt i!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 15:32

Viden? *LOL*

Brug dog din erfaring mangorossa ....hvis du har nogen?

Jeg er heller ikke synsk og det er bestemt ikke for at råbe: Ulven kommer !!!

...det klarer maroon aldeles udmærket selv
...med sin tilmelding, profil og 'spørgsmål' her på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 15:36

Tjaeh... bum bum... tedd.
Det ender vel (..som altid) med at det er Anne Gadegaards forældre der har 'skylden'

...for at en tosse udgiver sig for at være barn på kandu.dk?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 15:36

Ja overgreb har du ret i Molo! Se bare på Michael Jackson han blev vist udsat for massivt overgreb fra familien da han var barn, og det medførte vist ikke noget godt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 15:38

Skylden for hvad, Molo? Foreløbigt kan jeg kun se en mand der lever lidt i en fantasiverden! Det dig der blæser det op!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 15:46

Hør nu lige : Det drejer sig i mine øjne ikke om at en voksenfan laver en fanside for et stjernefrø, promoveret af sine forældre, Medierne og ½ af danmarks befolkning. Heller ikke at han laver en side som 'han' tænker hun ville ha' den?

Dét rager mig en høstblomst

Det der springer mig i øjnene tedd; er at: En voksen med fortsæt udgiver sig for at være et barn ?

..med henblik på at komme andre børn i tale?

..hér ?

..på www.kandu.dk ?

Hvis ikke dette genere dig og andre?

..så : VELBEKOMME

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 15:50

Jo hvis det er tilfældet så generer det selvføligt mig! Kan bare ikke rigtigt se hvor du kommer frem til den antagelse?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 15:55

Nåeh... Du mener altså at det ér Anne Gadegaard, som optræder med disse profiloplysninger :

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=251693

I dette sprøgsmål *LOL* : http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=86211

( : Bemærk overskriften --> Gratis <--)

Ja, men så synes jeg du sku' skrive et fanbrev !!!

Du og jeg er måske nok tossede, men sgu ik' så forskruede i pæren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 16:00

Sidder lige og får røde øren...

TÆNK : Hvis det var en bruger, der som hedengangne Svampearne + aliaser, havde set sig sur på søde Kurtdisco?

Kun for at smæde ham?

Muligheden foreligger?

Jeg er sikker på jeg stadig har meget at lære

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 16:02

Nu skal du ikke prøve at sætte mig i bås med Kurt, Molo! Specielt ikke når du mener han er børnelokker! Personligt tror jeg Kurt er kommet lidt langt ud i sin hjælpeiver for sit idol, og du er kommet lidt langt ud i dine betragninger om hans motiver!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 16:05

I så fald?

Ville jeg byde ind med 98 point og en uforbeholden undskyldning for uretsmæssigt, men dog ikke mod bedre vidende, at have foranlediget ukvemsytringer omhandlende tidligere benævnte persons URL : http://www.kurtdisco.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 14-04-06 17:14

Godt set molo.....sådan en ulækker Kurtsmart.....så'r et uuuuuuuu!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 17:54

Altså http://www.kurtdisco.dk/ der lægger han jo ikke skjul på hvem han er og hvor han bor, og jeg kan ikke rigtigt at han virker som børnelokker der? Hvordan får du forbindelsen til Maroon her på Kandu? Jeg kan ikke umiddelbart få de to sider til at passe sammen?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-04-06 23:10

Jeg er den der er skredet...molo vil kun høre sig selv...som sædvanlig..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-04-06 23:34

Og nu er jeg lige kommet på igen.......

Så ka' det oz' være lie møj, nå

Mit indtryk af hele denne sag er, at smarte kurt er stolt af at blive fotograferet sammen med en sød popstjerne. Bare navnet: KurtDisco....

Samtidig forventer jeg selvfølgelig, at man i det hele taget holder et vågent øje med alle, der forsøger at komme ind på livet af ungerne!

Forbud er ihvertfald IKKE en af måderne!

Ungerne er sgu da ikke dumme!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 98 point
Dato : 15-04-06 00:14

Anne vil jo gerne i kontakt med jævnalderne
http://www.arto.dk/?/section/club/ClubInfo.aspx?id=24072
Men det vil Kurt også:
http://www.arto.dk/?/brugere/brugerinfo.asp?id=3017145
(Han er enda online mellem børnene NU)

Anne har mange fans, caecilies side:
http://caecilie.dk/gbog.php Hvor "kurt" skriver:
Hej!
Mit navn er Kurt Jensen og jeg har en hjemmeside der hedder www.kurtdisco.webbyen.dk. Den handler om Anne Gadegaard der som bekendt vandt MGP 2003.
Det er nogle rigtig gode billeder du har af Anne fra Sønderborg.
Nu vil jeg spørge om jeg på bruge de flotte billeder på min egen hjemmeside, det ville bare være kanon godt hvis jeg må.
Jeg vil selvfølgelig lave så der ikke kan kopieres fra siden og jeg vil også skrive hvor de kommer fra.
Det ville være dejligt, hvis jeg må og du kan svarer i min GB eller til min e-mail. Glæder mig til at hører fra dig eller dine forældre.
Hilsen
Kurt Jensen
Nakskov/Danmark

http://www.freerecordshop.no/pages/productview.asp?productid=1010862&navid=2
Hvor "kurt" skriver:
Denne cd fra Anne Gadegaard er hendes 4. cd. Den er rigtig god, og det er de 2 bonus nummer også. Som ekstra bonus er der også en DVD med optagelse fra Annes koncert ved Langelandsfestivalen 2005, og det er en super koncert. Så jeg kan kun anbefale, at købe denne cd fra Anne.
Hilsen Kurt Jensen Nakskov/Danmark

http://www.annegadegaard.dk/
http://www.piczo.com/annegadegaard?g=7550445&cr=5
http://www.annegadegaard.piczo.com/?cr=5&rfm=y
http://www.newbie.dk/forum/laes.php?gruppe=13&trad=18309&PHPSESSID=6ce81cb221c22d01fba6a6b1f7335370

http://www.anne-4ever.webbyen.dk/

Daniel Pedersen 22år kan heller ikke stave, hans hjemmeside: http://www.mgpanne.dk/
Underside:
http://www.mgpanne.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=674457&side=&webside=4393296

http://kurtdisco.k-nettet.dk/main/frontpage.asp?wid=14927
http://www.anneg-styrer.webbyen.dk/
http://www.anne-fans.info-side.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-04-06 02:08

Øh jeg kan ikke rigtigt følge med! Er der noget der indikerer at Kurt er pædofil?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-04-06 02:09

Og hvilken forbindelse er der mellem Kurt og Maroon?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-04-06 02:10

Og er Maroon børnegramser?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-04-06 09:13

Til ALLE -> Facts so far:

1.) Jeg mener ikke dette er Anne Gadegaard: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=251693
2.) Kurtdisco er på arto.dk, hvor han chatter med Annes fans.
3.) Jeg har en mistanke om at maroon er Kurtdisco. (...men kan tage fejl!)
4.) Det lyder sandsynligt at div. HTML/Javascriptkoder stammer fra Daniel Pedersens hjemmeside.
5.) Lige så sandsynligt; det er nogle af disse Kurtdisco og 'Anne gaadegard' bruger på deres hjemmesider, men disse kan iøvrigt også findes mange andre steder på nettet.
6.) Jeg synes Kurtdisco er ULÆKKER.
7.) Jeg har aldrig kaldt Kurtdisco pædofil (..den konklussion er andre brugere kommet til).
8.) Jeg har spurgt til jeres mening.

Længere er den ikke.

Sammenfatning:

1.) Jeg har netop brugt god tid på at tænke mig om inden jeg farede direkte i flæsket på maroon, da jeg jo intet kan vide med sikkerhed om denne profil.
2.) Det er sandsynligt der er tale om en lille copycat, som BjarneD nævner det i maroons tråd: Et barn der ikke helt har styr på netikette i forbindelse med oprettelse af profil i et forum. Det vedkommende har foretaget sig er faktisk ikke lovligt.
3.) Det kunne være en voksen der har lavet http://www.annesider.webbyen.dk/ og lagt linket her på kandu.dk for ikke at bli' 'knaldet' på arto.dk i et forsøg på at oprette og vedligeholde kontakt til et barn uden om et offentligt forum. (Det er set før!)
4.) Jeg fik lettet mit hjerte og talt ud med jer om mine tanker i denne forbindelse...og det var rart

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 15-04-06 09:14

Tak fordi du gav dig tiden pallebhansen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-04-06 11:21

Tak, jo jeg brugte google og blev lidt grebet af det, da jeg kom ind i det børneforum, mellem 10 årige børn og så at kurt jensen var online (Nu kunne jeg jo havde oprettet en profil, som barn og tjattet med kurt, for at se om han ville mødes med mig, men så gjorde jeg mig jo selv til kriminel, såå.
Men jeg opdagede at Daniel Pedersen (Ordblind måske) havde haft denne side:
http://www.mgpanne.webitsmart.co.uk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&side=&id=753757
Som google beskrev sådan:
(det er osse min side om anne gadegaard fra mgp 2003. den er magt bader en den her side sår HUSK ... "FOTO Kurt Jensen". SE FELER BILLDER PÅ HANSE SIDE ...)
Siden er åbenbar blevet nedlagt, og vidreført til hans nye side: http://www.mgpanne.dk/
Han er åbenbar lige så forgabt i Anne som Kurt, men om der er noget mistænkeligt ved det, er spørgsmålet?
Tak for sidst forresten.
VH Palle Hansen