/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
maxi kobling
Fra : mollo
Vist : 384 gange
190 point
Dato : 13-04-06 20:11

jeg har lige købt en super kobling fra thansen model ekstra stærk. er der nogen der ved hvordan man montere. der står et eller andet på deres hjemme side om at man skal bror to huller for at sætte den på en maxi k men det passer vist ikke for den er næsten idetisk med den originale kobling.
mit problem er at der på den gamle kboling sidder en lille forhøjning der hvor den der aksel går i gennem og ud til kick starteren men den er ikke på den nye model.

Kommentar
Fra : mollo

Dato : 22-04-06 20:45

er der ikke nogen der ved hvad jeg kan gøre??? eller er det fordi jeg har formuleret mig lidt sært!!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-04-06 13:40

Nu ville det være smart at vide nøjagtig hvad du havde købt, og hvorfor.
Hvis du har købt denne, mener jeg den bare kan sættes på din K-model, og glem alt om teksten nedenunder:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=691369337&n=1709621271&pn=1709622416

Den tekst hører nemlig til en anden model som var beregnet til P-modellen, denne model var meget anderledes at se på, den havde ikke de 2 inderste skruehuller, men en notgang i midterhullet for at holde den fast, og findes ikke på thansen siden længere, den hed vare nummer 56030825
VH Palle Hansen