/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Basson grande barnevogn
Fra : anders_bak
Vist : 4927 gange
100 point
Dato : 13-04-06 19:45

Da vi snart skal være forældre for første gang, skal vi ud og købe en barnevogn. Vi har kigget på en Basson grande (se evt. http://www.layette.dk/shop/default.asp?ProductID=100 ). er der nogen der har erfaringer med denne barnevogn, eller har forslag til andre modeller i har erfaringer med ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 20:48

Den har dejlige store luftgummihjul.
Gode vippelåse i begge ender.
Der er ventilationshul i kalechen og ergonomisk justerbart styr med komfort greb. (super)
Det eneste jeg savner er et reservehjul. (kan skiftes med et snuptag)
Ellers en lækker vogn.

Kommentar
Fra : lolsson

Dato : 13-04-06 23:17

Hej!

Vi valgte en Emmaljunga, da vi fik en søn for 1 1/1 år siden. Den er knap så dyr som Odder, men stadig en lækker vogn i god kvalitet. Ved ikke helt, hvor den ligger prismæssigt i forhold til en BassonBaby.

Den har virket upåklageligt, er god og rummelig, let nok at skille ad, hvis man er nødt til at pakke den sammen for at have den i bilen - og så er den stadig pæn og præsentabel her 1 1/2 år senere. Vi bruger den stadig til middagslure.
Og regner med, at den fint kommer til at klare nummer 2 barn også.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-04-06 12:22

min bror har en næste sprit ny basson barnevogn tilsalg der er med lufthjul knækstyr bremse for og bag pusletaske ekster madras og en masser ting de fik ikke rigtig brugt den da de havde to barnvogn jeg ved at han skal ha 3000 for den men kan evt forhandes ned hvis det skulle ha intrasse og tillykke med at i skal være forælder

Kommentar
Fra : lolsson

Dato : 15-04-06 20:34

Hej igen.

Jeg stødte lige på en barnevogn på QXl. Måske det er noget? http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24719255

Nu kom jeg i øvrigt til at lægge mærke til, at det er Layettes link, du havde lagt med. Hvis det er fordi, det er i Allerød I har tænkt jer at købe barnevogn, så vil jeg blot sige, at Layette plejer at give en god og troværdig vejledning. Han forherligere ikke nødvendigvis det dyre produkt, men siger sin ærlige mening. Det er i hvert fald vores erfaring.

Held og lykke med valget.

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 30-06-06 14:35

Vi er også fuldt ud tilfredse med vores!

Kommentar
Fra : zumasantos

Dato : 21-01-07 10:28

Vi har sådan en vogn til vores søn, som nu er 20 måneder.

Hvis jeg stod og skulle købe en idag, ville jeg bestemt vælge en anden og det er der en del grunde til, vi har brugt den meget i al slags vejr og gjordt det man skal for a passe på den, men 2 a hjulene er rustet fast og da den var flad og skulle lappes var vi nød til a slå hjulet a med en hammer. Det skum det er på styret får jeg og en anden pige jeg kender med samme vogn meget tørre hænder a at holde på, især når det har regnet, det er som om hænderne har været i kontakt med glasuld. Hvis man har handlet stort og har poserne under vognen er den næsten ikke til a dreje med og man skal presse ned i styret for a svinge rundt med den. Det positive er a den er rummelig, høj kaleche, udluftning i kaleche med fluenet. Når vi engang skal ha nr 2, skal vi helt klart ha en brio vogn, det er vores klapvogn og det er bare et superkøb.....