/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
slet automatisk søgeord
Fra : acilia
Vist : 738 gange
50 point
Dato : 13-04-06 17:12

Ja jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle kalde spørgsmålet.
Jeg har på en eller anden måde fået slået en funktion til som skal slettes igen. Det er den hvor jeg bare skriver et enkelt eller 2 bogstaver i en søgelinje feks. google - og så kommer pc'en automatisk frem og viser hvad jeg tidligere har søgt på. (jeg mener ikke i adresse listen i øverste værktøjslinie).
arghh hvordan får jeg den funktion slået væk? (jeg er virkelig dum til det her så jeg skal bruge en idiotsikret forklaring

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 17:17

Funktioner > internetindstillinger > fanen avanceret >
[ ] brug indbygget autoudførelse ( der skal ikke være hak i)

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 13-04-06 17:19

Jeg har lige forsøgt med det der - men der er ikke hak i brug indbygget autoudførelse?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 17:29

Ja og jeg har lige prøvet - det gør min også.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 17:31

men i generelt kan du rydde oversigten og så skulle den måske virke.

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 13-04-06 17:35

hmmmm - jeg kan huske at da vi installerede windows spurgte den om vi ville have den funktion sat til og vi svarede vidst bare ja.

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 13-04-06 18:31

Prøv at markere et søgeord, og hold DELETE NEDE
Så sletter du da lidt

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 18:39

Har IKKE - XP PRO, ellers kender jeg ikke noget til at den starter af sig selv. MEN
Internetindstillinger/generelt/oversigt-----ryd oversigten, sikkert ikke det du ville vide.
Så en mere
Egenskaber for internet/avanceret/brug autoudførelse - fjern flueben

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 14-04-06 10:35

Prøv evt. at bruge den teknik e.c skriver og så slå det til og bagefter fra. Nogen gange virker det....

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 31-08-06 18:32

Tak for svaret sofus.dk.

- Jeg har lige fået en ordentlig gang skældud fordi jeg har glemt at sige tak til folk - så mange tak for svaret !
(det er ikke for at være ond og besværlig - men jeg glemmer det sørme