/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Robin Hood Temasang, måske
Fra : epidedymittis
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 13-04-06 16:15

Jeg leder efter den temamelodi til en Robin Hood film, (jeg aner ikke HVILKEN / om det er tegnefilm eller spillefilm)

Det er en melodi der bliver fløjtet, som det eneste!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-04-06 16:20

Måske hedder den noget med "Whistle Stop", - men jeg er IKKE sikker!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-06 16:40

Google viser der ér en der hedder det du selv siger... Så nu skal du bare lede.

Fandt dog lige den her:
http://www.imdb.com/title/tt0070608/soundtrack
http://www.answers.com/topic/robin-hood-1973-film

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 50 point
Dato : 13-04-06 17:25

Er det den nævnte sang (som taliskoko også har fundet) med Roger Miller, du tænker på, så vil jeg anbefale dig også at lede efter Hampton The Hamster med "Hamster dance" - det er en fuldstændig grotesk og overgearet danceversion af temaet i Disneys sang....Kender man den ikke i forvejen, skylder man sig selv et godt grin

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-04-06 18:37

Hmm.. jeg ka sku ik finde den! - Nogen af dem for den sags skyld..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-04-06 19:09

jo, så fandt jeg dem begge på Kazaa. Hurra for det!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-04-06 19:09

Tak for svaret Kazistuta.