/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Spare penge på hårde hvidevare
Fra : acilia
Vist : 1676 gange
100 point
Dato : 12-04-06 11:14

Jeg skal til at købe vaskemaskine, tørretrumpler og opvaskemaskine.
Har fundet følgende site:
http://www.ahvidevarer.col.dk/
Hvor tingene er meget billige i forhold til feks. skousen.
Er der nogen der har handlet med dem?

Andre fifs til gode sider hvor der er penge at spare indenfor hårde hvidevarer?

GOD PÅSKE i øvrigt..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-06 11:20

http://www.jyskhvidevarelager.dk/easy-net/index.asp?id=1358
http://www.st-ajstrup.dk/
Hvor i landet bor du? Fragten er ikke at forglemme.
Men her et par stykker som er til at handle med.
Jeg kender ikke til dit link.
God påske til dig også.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-04-06 11:34
Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 12-04-06 13:08

Hejsa.Du kan finde ud af hvilken vaskemaskine du gerne vil have.Du oser og for svar på dine = i din hvidevarebutik.Så får du også den normale udsalgspris.Derefter går du hjem på nettet på noget der hedder www.peterspris.dk, det er et sted hvor du så kan gå ind og sige hvad du vil give for en given vaskemaskine.Typisk 20-30% under normalpris.Man vælger et område hvortil man selv kan komme og afhente.Det er nogle butikker der har tilmeldt sig dette og de butikker der er i dit valgte område kan så se hvad du vil give for varen.Det er så bare et ? om hvorvidt de vil sælge til din pris eller ingenting at sælge.Jeg mener så at det koster 50 kr ( det har det været ) at give en pris, men hvis man får et køb igennem, bliver de penge fratrukket prisen for varen, så det koster kun de 50 kr hvis det intet salg bliver.Men du kan gå ind på hjemmesiden og læse om betingelserne og hvad de har.God påske til alle.
Venlig hilsen ilgp

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 100 point
Dato : 12-04-06 14:17

Da jeg købte opvaskemaskine, vaskemaskine, fryser og køleskab brugte jeg www.hvidevarepriser.dk
Derefter gik jeg til min lokale Skousen og sagde at jeg ville give den pris som jeg havde fundet dem til på hvidevarepriser minus ca. 10% fordi jeg købte så meget på en gang.

Dette blev der efter lidt snak - jeg pointerede at hvis de ikke ville sælge til den pris, ville jeg købe det hele via nettet - indvilliget i.
Jeg fik endda hele molevitten leveret og tilsluttet.

Mvh.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-04-06 14:24

Selv om service er en by i rusland, så skal du alligevel tænke på, at der kan forkomme problemer hvor der skal ydes service. - Så er det hvor god den er og hvor langt væk den er.

Se dig godt for med hensyn til pris og mærke, så du kan sammenligne dem over for hinanden. Det er jo ikke guld alt hvad der glimmer!

Forretningernes slagord med TILBUD - FØR PRISER - NU KUN - MARKEDSPRIS / VORES PRIS er nogle af de eksempler på sexsuelt salgslir, som man smider i hovedet på folk, i håb om at de hopper i gyngen med begge ben.

Jeg har set eksempler på nye vare på tilbud, hvor man skriver FØR og NU priser. Men da varen er ny og taget hjem til lejligheden, har der reelt aldrig været en FØR pris.

Ud fra devisen: Den sidste torsk er ikke født endnu! - Fortsætter man med at vildlede folk på det groveste.

Vi kæmper bravt for at komme dette uvæsen til livs her i brugergruppen sydsjælland, og er ved at lave en slags HANG-MAN side på nettet, hvor de slemme drenge bliver vist frem til skræk og advarsel.

Så se dig godt for, og lad dig ikke påvirke at en velsmurt salgsfidus!

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 12-04-06 15:14

Jamen I kan tro at jeg vil kigge mig godt for. Der er jo web-siden www.firmatjek.dk hvor man kan se nogle af de firmaer man skal holde sig fra - men den dækker jo nok ikke alt.
Moggi - jeg havde faktisk tænkt mig at gøre noget lignende - hvorfor ikke! altså det værste der kan ske er jo at de siger nej..
Jeg studsede bare over http://www.ahvidevarer.col.dk/ fordi priserne ser usandsynligt billige ud i forhold til nogle af de andre priser jeg har set (har taget et bestemt mærke og model og sammenlignet).

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 27-04-06 13:12

Hej

Jeg har købt hos dem flere gange ( Indbygningsovn - keramisk kogeplade - vaskemaskine og tørretumbler ) og kan kun sige, at der er rigtig mange penge at spare i forhold til at handle i de normale forrretninger og alt fungerer perfekt med hensyn til levering m.m.. Kan kun anbefale www.ahvidevarer.dk.

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 31-08-06 18:30

Tak for svaret Moggi.

- Jeg har lige fået en ordentlig gang skældud fordi jeg har glemt at sige tak til folk - så mange tak for svaret !
(det er ikke for at være ond og besværlig - men jeg glemmer det sørme

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 02-09-06 22:35

Det var så lidt...

Og jeg tilgiver dig..