/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Free Web Button Maker
Fra : Dieter
Vist : 431 gange
50 point
Dato : 12-04-06 08:58

Hej,
er der nogen der kender ovenstående program fra "www.buttongenerator.com".
Jeg har svært ved at takle programmet og har brug for hjælp!

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 12-04-06 09:19

Hvad skal du have hjælp til? Kender godt programmet...

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 12-04-06 10:29

Hej surfusan,
Næsten alt ! Griner.
Jeg står der hvor jeg har opsat buttons. Nu mangler jeg at sætte farver på kanpperne og lave mine egne tekster på kanpperne.
Mon du har MSN eller en E-mail adresse, vi kan benytte ? Det ville nok være meget nemmere at kommunikere på denne måde.
Du skal ikke undre dig over, at jeg ikke svarer med det samme. Skal til Aalborg inden længe og handel ind.
Mvh.
Horst
hsc-inspection@get2net.dk

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 25 point
Dato : 12-04-06 10:36

MSN redharmony@hotmail.com ... jeg skal senere op at besøge Jeanettes gårdbutik Lillelyst, hvis du har fulgt med i den diskussion...

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 12-04-06 10:41

Hov - den virker ikke i Firefox - kun I IE, måske er det her dit problem ligger?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 12-04-06 17:29

Hej Surfusa,
jeg forstår ikke helt dine 2 sidste bemærkniger. Men jeg har sat dig på min MSN liste.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 30-04-06 18:52

Tak for svaret surfsusan.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 30-04-06 20:28

selvtak