/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
rejse til tyrkiet
Fra : RaB
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 11-04-06 23:51

Hey

Ville høre hvor meget jeg skulle gi for 2 billetter til tyrkiet( Alanya) i maj. og vi snakker kun om billet.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-04-06 08:09

Hej RaB
Ca. 3300.- pr stk
Her er en side hvor du selv kan finde og sammenligne priserne fra de fleste flyselskaber.
http://www.flyrejsen.dk/

Til tider har charterselskaberne billige flybilletter (hvis de ikke kan fylde et fly med charterturister)
og under alle omstændigheder kan du komme med de fleste charterselskaber, de sælger også rene flybilletter.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-04-06 01:04

Nu kommer det jo an på, hvornår du vil rejse osv., men check f.eks http://www.tyrkieteksperten.dk/tyrkieteksperten.htm

Snup en charterrejse - ca 1700 - 1800 for de billigste og drop hotellet - meget billigere end fly alene - og så sparer du trods alt også prisen fra lufthavnen til Alanya - det er dog et stykke vej selv om transport er billigt....

Kommentar
Fra : elise

Dato : 29-04-06 12:12

Nogle rejsebureauer har One-way-tickets, så man selv kan bestemme om man vil med samme selskab ud og hjem.... Er man heldig koster sådan en billet 595 kr pr person.
Vh Elise