/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvem sælger Rittersport i DK ?
Fra : Tulletine
Vist : 4136 gange
225 point
Dato : 11-04-06 21:47

Hej,
I anledning af min Fars 60 års fødselsdag skal jeg holde en tale. I denne tale skal jeg bruge en plakat e.lign. fra Rittersport, Marabu og Bounty chokolade.
Hvordan finder jeg ud af hvem der sælger disse produkter i DK ?
Jeg har skrevet til de respektive firmaer i udlandet men har intet hørt og det må da være muligt at få en enkelt plakat.....

på forhånd tak

Tulletine

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-04-06 22:00

har du kigget på deres hjemmesider., om de har fotos af deres produkter.
hvis en a-4 side er for lille, kan du måske sætte dem sammen i plakatstørrelse. har glemt ordet, men er det lavet i stoffer hedder det patchwork
spørg evt. i den lokale brugs, om de har noget materiale, du kan bruge.

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 235 point
Dato : 11-04-06 22:11
Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 11-04-06 22:13
Kommentar
Fra : hamgeniet

Dato : 12-04-06 00:07

Ole Ritter*LOL*

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 12-04-06 11:33

En mulighed kunne evt. være at kontakte Dekorationsafdelingen hos Dansk Supermarked, som jo står bag bl.a. Føtex, Bilka, Netto & A-Z. På lager har de uden tvivl mange plakater, hvoraf de uden tvivl gerne vil sende dig én
http://www.dsg.dk/internet/dsg/menu/main.nsf

Kommentar
Fra : lhelmark

Dato : 22-04-06 22:53

Hej

Valoratrade, Transformervej i Herlev sælger Ritter Sport. Spørg efter Peter Føhrby han er produktchef på Ritter Sport (Jeg har arbejdet der derfor ved jeg det)

Hilsen Line

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 27-04-06 21:53

Præcis, pabloj - de har sendt mig den sjoveste æske fra en messe HERLIGT

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 28-04-06 00:37

Jamen så tillykke da.

Jes