/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kandidatgave
Fra : nebis
Vist : 3749 gange
143 point
Dato : 11-04-06 21:26

Nogle, der har en idé til en kandidatgave til en 25-årig nyuddannet civilingeniør (hankøn)?

Det skulle gerne være en gave til ham alene, og ikke noget til hjemmet.

Nogle idéer?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-04-06 22:07

et sæt tekno byggesæt . du ved det der gamle legetøj, som man kunne bygge alverdens ting af, kraner osv.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-04-06 22:34

Køb et digital skydelære. Det koster heller ikke en bondegård.Du kan se det her:http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1486&n=
alimak