/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Farvepatroner?
Fra : grethes
Vist : 1220 gange
300 point
Dato : 11-04-06 20:25

Hjælp ........... skal have nye farvepatroner til min HP OfficeJet G85. Hvor køber jeg mest fordelagtig på nettet? Har ledt, men noget af en jungle at finde rundt i. Er der ikke nogen her der kan komme med gode erfaringer? Skal det være originale? Eller er kopier lige så gode?
Sidst jeg skiftede kostede det omkring 600,- må da kan gøres billigere. Nummerne på de originale er Sort - 51645A 42 ml. Farve - C6578A 38 ml.

På forhånd tak

grethes

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-04-06 20:28
Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 310 point
Dato : 11-04-06 20:35
Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-04-06 20:40

Til tedd

Det var også den jeg selv har fundet som den billigste, men ved du om det er originale? eller kopier?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-06 20:44

Det er uoriginale! Har selv købt en Sort - 51645A 42 ml og den virker fint, så jeg går udfra farvepatrnen osse virker!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-04-06 20:53

Man kan aldrig føle sig helt sikker!

Jeg så et tilbud hol BILKA, med to HP-farvepatroner nr. 57 og 58, incl 100 stk fotopapir, som kostede ca det samme som en enkelt farve patron. (Alle er originale)
Jeg fik lusket ud af banditten, at de tilbud var med patroner der kun er fyldt med en mængde, som ca. vil svare til 100 billeder, altså ca 1/3 fuld.

Så det med rabat og tilbud??? Tjaaaa?

Så jeg har da nu flere patroner som jeg nu selv fylder op med farve. Og de virker udemærket, efter de er nulstillet.
Men jeg ved da godt, at der er "mærkeryttere" som ikke kan forliges med denne tanke om at spare ved at gøre det selv. Men jeg gør det alligevel!
Jeg har gjort det i en 5-6 år med min gamle Canon printer uden problemer.

OBS! - Men for s**** hvor det grisser, hvis man spilder ved siden af, og så er det pludselig vandfast når det kommer på huden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-06 20:58

Næh det er selvfølig rigtig Severino Købte nogle patroner hos inkclub der heller ikke var meget i! Men den sorte jeg købte hos MCS virker da endnu! Men man kan jo aldrig garantere noget med uoriginale! Det bedste og billigste er din metode, hvis man kan leve med svineriet!

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 11-04-06 21:05

Jeg satser. Har bestildt, må så se hvor længe de holder, men da min printer ikke kører så forfærdelig meget ...........

Tak for hjælpen og god påske
grethes

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-06 21:07

God Påske tilbage

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 11-04-06 21:17

Kontant på DR, undersøgte man forskellen på orginale og uorginale farvepatroner. Det viste at de orginale patroner gav det bedste resultat, ikke fordi at der var den store forskel men stadigvæk forskel.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-04-06 21:21

Jeg fylder selv den sorte patron op.

Men aldrig farven!

Hanne