/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigste flybillet til Alicante
Fra : ferie
Vist : 784 gange
20 point
Dato : 02-12-02 11:59

Vi er 4 voksne fra Århus, der skal på ferie i Alicante i uge 26 og 27.
Hvor finder vi den billigste flyrejse fra Danmark til Spanien?
Det vil selvfølgelig være nemmest fra Billund til Alicante eller Malaga...
Med venlig hilsen
Jytte Olsen

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 02-12-02 16:21

Prøv her -

http://www.travelmarket.dk/cfml/flightsection.cfm

Har ikke prøvet selv, men de skriver dette på deres hjemmeside -

"Her finder du markedets bedste flypriser. Du søger blandt 10.000-vis af billige flypriser til hele verden, og kan bestille din billet online eller sende en forespørgslesformular til et rejsebureau."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-02 19:51

On Mon, 02 Dec 2002 10:58:36 GMT, "ferie" <ferie.news@kandu.dk> wrote:

>Vi er 4 voksne fra Århus, der skal på ferie i Alicante i uge 26 og 27.
>Hvor finder vi den billigste flyrejse fra Danmark til Spanien?
>Det vil selvfølgelig være nemmest fra Billund til Alicante eller
>Malaga...
>

Her på :
http://www.sterlingticket.com/public/NTRuntimeModule.asp?Publisher=2&Language=da&PageID=83

Finder I sikkert hvad I søger - STERLING har ruteflyvning til Alicante
- og tidlig bestilling giver meget billig pris. Desværre nok kun fra
København - men ring til og hør deres priser - de er billige.
Mogens

Accepteret svar
Fra : pyllle

Modtaget 20 point
Dato : 04-01-03 02:21

Det gør i helt sikkert ved Kronerejser. De har de billigste rejser til Malaga. Men så skal i være klar over at det ikke er med hotel. Hvis det ikke er helt fast besluttet, at det skal være Alicante, vil jeg med glæde kunne anbefale jer Malaga. jeg har selv boet i byen det sidste halve år. Og den indeholder utrolig mange spændende seværdigheder. Men i skal tag og give jer tid inden i tager afsted, til at forberede, hvilke ting i vil se i byen. Hvis i er interesserede kan jeg hjælpe jer med nogle ideer til ting i kan se.
Håber i får jer en dejlig ferie. Landet er SKØNT!

Kommentar
Fra : pyllle

Dato : 04-01-03 02:23

Og lige en ting til. Kronerejser rejser fra Billund. Så i er fra for at betale rejsen til KBH først...

Kommentar
Fra : ferie

Dato : 09-01-03 12:38

Tak for dit svar. Vi kunne have lejet en lejlighed i Alicante, men vi har nu besluttet os til at rejse til Rhodos i stedet for. Så må det blive Spanien en anden gang.