/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mondeo: Blæser/el-forrude
Fra : bassenborg
Vist : 1147 gange
150 point
Dato : 11-04-06 10:08

Jeg har e Mondeo 1.8 fra 1994.
Kan det passe at den ikke kan blæse til forruden og sideruderne på samtidig. Alle andre biler jeg har haft (7 stk.), har været sådan indrettet at blæseren kan afdugge forrude og sideruder på samme tid, men det kan jeg ikke indstille Mondeoen's blæser til.

Den er også udstyret med en el-forrude, som kun virker i højre side.
Jeg har tjekket sikringerne, og de er iorden.
Hvad kan det så være?
Hvor er ledningerne til forruden monteret henne

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-04-06 12:17

Hvor mage steder den kan blæse samtidig, står vel i din instruksbog, som følger med bilen.

Med hensyn til ledninger til varmelegme i forruden. Hvis du ikke selv kan finde dem, så ring lige og spørg på et Ford værksted.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 16-04-06 09:43

Er der slet ikke nogen Mondeo folk herinde, der ved noget om dette?

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 16-04-06 14:40

Til Bassenborg,jeg har selv haft 2 ford mondeoeren 95og en 96model,el forruden skal virke i begge sider.Angående varmeblæseren kan den godt blæse luft op til forrude og siderude samtidig,men jeg skal ærlig indrømme der er ikke meget luft der kom op til sideruden og er man flere i bilen så kniber det med den kan holde sideruderne fri for dug.

Annuller spørgsmålet
Fra : bassenborg

Dato : 29-10-06 18:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål