/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
pinnacle
Fra : hpapp
Vist : 427 gange
500 point
Dato : 11-04-06 07:27

er der en et godt råd, har pinnacle studio 10 har hentet de opdateringer der til den, kan godt lave dias show, men når jeg vil lave en dvd eller cd opretter den filmen i mappen men vil ikke brænde den, brænderen fejler heller ikke noget.
hphp

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 11-04-06 08:19

Er du sikker på du kommer til og vælge den rigtige brænder?... og ikke en "image-recorder" eller lign.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-04-06 16:05

Er du sikker på at der er plads nok på harddisken.
Du skal have plads til originalen, den redigerede, og vd imagepå en gang

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 11-04-06 18:06

Hej,

Kan du brænde DVD'er fra andre programmer, f.eks. Nero eller det program der fulgte med din PC/DVD-drev?

Hvis ja kan du brænde de medie-filer du genererer fra Pinnacle ud på DVD fra disse programmer?

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 500 point
Dato : 13-04-06 19:36

Hej, jeg har selv Studio 8 så måske er nedenstående ikke helt identisk i version 10 men håber du alligevel kan gennemskue det.

Når du vælger 'Disc' og derefter 'Settings' i Pinnacle kan du angive 'Create disc content but don't burn' så der kun dannes filer. Du kan vælge hvor på din disk disse filer skal dannes ved at trykke på folder-ikonet ud for 'Drive (C:)' eller hvad der nu er dit drev.

Hvis den danner disse filer korrekt kan du gå ind i 'Settings' igen efterfølgende og klikke på 'Burn from previously created content' og derefter trykke 'Create disc'. Hvis den stadig ikke vil brænde det ud på DVD kan du navigere til det katalog hvor den har gemt filerne og brænde disse ud med f.eks. Nero istedet. Men det bør selvfølgelig virke inde fra Pinnacle!

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 14-04-06 08:04

Tak for svaret lawitt.