/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Attention! Your system is unde
Fra : Mille35
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 10-04-06 11:52

Attention! Your system is under control of remote computer with IP address 227.4.167.118. The remote computer has access to the following folders on your PC:
- \WINDOWS\System32
- \Program Files\Internet Explorer
- \My Documents
- Drive C:\ files
Click here to download official anti-spyware software

Hvordan får jeg det skidt væk ??

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 10-04-06 11:57

Hvor kommer meddelelsen fra??

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 10-04-06 11:58

http://www.bestsecurityguide.com
denne side kommer hele tiden frem

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 10-04-06 11:59

Attention! Your system is under control of remote computer with IP address 227.4.167.118. The remote computer has access to the following folders on your PC:
- \WINDOWS\System32
- \Program Files\Internet Explorer
- \My Documents
- Drive C:\ files
Click here to download official anti-spyware software

Your private info is collected by W32.Sinnaka.A@mm
Your IP address: 87.50.91.107

Your Country: DK, Denmark

They know you're using: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322)

Operation System: OS Windows

Risk status for futher investigation: VERY HIGH RISK

Time of investigation: Mon Apr 10 2:43:31 PDT 2006

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-06 11:59

Er det et pop op vindue der fortæller dig det eller er det et program du har instaleret?
Der er mange pop-ups der lokker folk til at installere et program med meddelelser som den du angir!

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 10-04-06 12:02

når jeg starter internettet starter denne side ! Jeg mener ikke at have installert nogen nye programmer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-06 12:05
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-04-06 12:11

gå ind hos www.arlet.dk eller www.spaywarefri.dk - hent hijackthis - scan og send loggen ind - så får du alt snavs ud og hjælp undervejs så din maskine får fjernet alt spyware og hvad der måtte ligge af snavs

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-04-06 12:11

Du har på en eller anden måde fået noget skidt instaleret, som overtager din startside, hent og kør SuperAntiSpyware: http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html den burde kunne fjerne skidtet, og den beskytter din startside i fremtiden, så lad den starte sammen med Windows

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-06 12:14

Linket her er den gratis version, samme gode funktioner, men du skal opdatere manuel: http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 10-04-06 12:22

Jeg er ved at køre denne nu ! hold da op hvor den fanger meget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-04-06 12:27

Jeg håber du bliver kørende igen Mille35, er det ikke nok så følg anbefalingen fra miritdk pligten kalder og jeg er ikke her igen, før engang efter midnat

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 10-04-06 12:49

Tak for svaret o.v.n..

Nu fik jeg min hjemmeside tilbage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-04-06 01:36

Selv tak Mille35, det går bedst når vi selv bestemmer hvad vi vil se