/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The sims
Fra : RaB
Vist : 275 gange
46 point
Dato : 01-12-02 21:49

Er der nogle der kender en hjemmeside hvor man kan download ting og sager til the sims????? det må gerne være en gratis.....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-12-02 22:03
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-12-02 22:21

> Er der nogle der kender en hjemmeside hvor man kan download ting og
> sager til the sims????? det må gerne være en gratis.....

www.thesimsresource.com skulle være et godt sted med mange downloads

Mvh

Emil

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 03-12-02 17:15

Der er op til flere, prøv også selv google.com og du finder alt hvad du søger.

http://www.simseventyr.dk/

Deres origanale sid kræver dog du er registeret bruger

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : bukboy

Dato : 20-12-02 21:42

jov denne her er god www.simfreaks.com !!!! den er vildt god alt hvad jeg har er der fra+jeg har nogen koder vis du var intressert de er
1move_objects on den går at du kan flytte med mensker!!!! og for at slå det fra så er det off til sist
2 "rosebud !;!;!;!s er en kode til alle dem der har opkraderingerne og vis der står den ik virker så kik hved der hvor der står penge vis den stiger er det denne kode vis ik sååååå hved jeg det SKU ik!

Kommentar
Fra : ozzyrab

Dato : 21-12-02 23:39

Kommentar
Fra : ozzyrab

Dato : 21-12-02 23:39

Kommentar
Fra : ozzyrab

Dato : 21-12-02 23:40

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 23-12-02 00:15

På denne side:
http://www.strategyplanet.com/thesims/simsshowcase/
kan man finde rigtig mange ting.

Sidens formål er at lede efter nye objekter og skins på nettet, og næsten daglig lægges der nye billeder og links ud af de fundne ting, og der bliver tydeligt gjort opmærksom på, om det er gratis eller en paysite.

Der findes desuden en side
http://simlinks.bravepages.com/
som er en kæmpe-stor linksamling til alt mellem himmel og jord vedr. the sims

Kommentar
Fra : Gixx

Dato : 12-01-03 15:14
Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 06-04-03 10:59
Kommentar
Fra : jamilla

Dato : 29-05-03 21:11

Selv bruger jeg et program som man kan downloade gratis på nettet "kazaA lite", der kan man finde en masse sjove ting til the sims.