/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Bailine!!
Fra : Grissebassen
Vist : 1054 gange
100 point
Dato : 09-04-06 16:27

Hej hej.Synes der her på det sdste har været en del reklame for Bailine. Er selv medlt ti en prøvetime i næste uge... Hmmm...
Vil høre om der er nogen som vil fortælle om deres erfaring med det. Ikke at det gør mega ondt eller sådan noget, for det er nk forskelligt fra person til person. Ønsker mere at høre om det har givet resultater, kan i mærke det på jeres tøj!!! Vil gerne sikre mig det lidt inden man begynder at give en masse penge ud for det...
På forhånd tak!
MVH Grissebassen

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 09-04-06 17:05

gå bare i gang,
men husk at spare penge op til nyt tøj.

Accepteret svar
Fra : Annela

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-06 00:14

jeg har prøvet det næsten 1 g ugl i 10 mdr uden resultater. Hende der målte sagde godt nok at jeg havde tabt cm, men det kunne absolut ikke ses på vægten eller føles på tøjet og i forhold til min egen måltagning fra inden var der hellet intet at hente.( jo min pengepung var adskilde tusinde lettere efter de 10 mdr.) og det var dog en godt for spændinger i ryg og skuldre da jeg prøvede det.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-04-06 00:25

Hej Grissebassen

Her kan du læse om flere der har prøvet det

http://debat.oestrogen.dk/viewtopic.php?t=10576&sid=1108079995e5e5afd9e526ef4f8585d9

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Grissebassen

Dato : 20-04-06 23:34

Tak for svaret Annela.

Kommentar
Fra : heidikathrine

Dato : 16-06-07 22:39

har selv prøvet Bailin der fi jeg det dårligt af den første gange jeg prøvede det