/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
2 spg her
Fra : Surf
Vist : 432 gange
20 point
Dato : 09-04-06 16:25

Jeg har nogen spg her

1. skal man selv ha installeret en server på sin com. også selv om man har en webhotel

2. hvordan fjerne man prøvesiden fra Apache installision af

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 16:36

Citat
1. skal man selv ha installeret en server på sin com. også selv om man har en webhotel
2. hvordan fjerne man prøvesiden fra Apache installision af

1. På et webhotel er der
Hjemmeside
Mailsystem
Ftp mulighed (ofte med begrænset plads) - så skal der hentes sendes meget er det en god idé med egen server, dog er det bedst med en sæskildt (lille gammel) comp til formålet.
Normprisen er ca. 9 om måneden.
Der er alm. 2 typer hoteller til den billige pris.

2. jeg forstår ikke rigtigt dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-04-06 16:42

Citat
2. jeg forstår ikke rigtigt dit spørgsmål
Altså hvordan fjerne man Prøvesiden Fra Apache af. hvor der stået "Det virkede" og "ejeren har lige installeret Apache webserver"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 16:48

Ok - det er så en Apache webserver på din egen comp.....................den kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-04-06 16:55

http://www.apache.org/ det er den mest bredste webserver i verden. og MS IIS kan ikke følger med dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 17:03

Jo jo men vi brugte en gratis SME/Linux server i vores netværk og den styrede ca. 10 comp.
+ hjemmeside + ftp + webmail/lokalmail + dhcp + firewall

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-04-06 19:27

hejsa

apache kigger efter index.html før index.htm
og det er index.html som har "Det virkede"
du skal overskrive det som står i filen eller lave din egen og uploade.