/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Egen biograf på hjemmeside?
Fra : black_silver
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 09-04-06 15:03

Hej.

Jeg påtænker at have små film af erotisk materale på et site, men tænker at der måske opstår et problem med hensyn til betaling - altså når vores medlemmer skal betale for at se en film. Synes ikke at jeg har set nogen andre bruge en dansk betalingsgateway ?

Vi bruger pt. DIBS og har en PBS ordning...

Nogen der ved noget om dette?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-04-06 15:49

Glem dog det kolde skærmerotik, det er der ingen fornuftige mennesker der gider brúge tid og penge på.
Vi vil have varen in-natura, og så kan man af og til få det helt gratis!

Så glem det grisseri!

Kommentar
Fra : natmaden