/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvor kan jeg download musik.
Fra : dansab
Vist : 2783 gange
200 point
Dato : 01-12-02 21:24

Dav...

Er der nogen som ved, hvor jeg kan download gratis musik.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 01-12-02 21:45

Hvis du downloader Kazaa desktop, kan du finde alt muligt der. Har selv fundet en bunke musik der........

http://www.kazaa.com/us/index.php

Kommentar
Fra : greenfield

Dato : 01-12-02 21:46

Tjoh, nu nævner du ikke om det også skal være lovligt. Men, som vi kunne høre på TV2 igår, så skulle TDC være den største leverandør af musik, film og andet, via deres Newsgroups. Og, ifølge historien skulle der ikke være nogle tiltag til at stoppe trafikken.
Mvh G.

Kommentar
Fra : bennetut

Dato : 01-12-02 21:47

hejsa..
du kan hente musik ned på www.kasar.com
men pas på med at brude den lige for tiden! det er vist noget værre noget.
god fornøgelse

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-12-02 21:16

"dansab" <dansab.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:y3uG9.49708$HU.3531934@news010.worldonline.dk...
> Dav...
>
> Er der nogen som ved, hvor jeg kan download gratis musik.
> På forhånd tak.

www.mymusic.com

- Martin

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-12-02 21:17

Hey der!

Nu kan man gratis og lovligt låne mp3'er fra musikbibliotekerne i Kbh. og
Frb.
via et nyt udviklet program. Læs og download her:

http://netmus.kk.dk/

Thomas

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message
news:asdqm4$1gcs$1@news.cybercity.dk...
> "dansab" <dansab.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:y3uG9.49708$HU.3531934@news010.worldonline.dk...
> > Dav...
> >
> > Er der nogen som ved, hvor jeg kan download gratis musik.
> > På forhånd tak.
>
> www.mymusic.com
>
> - Martin
>
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-12-02 23:19

"dansab" <dansab.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:y3uG9.49708$HU.3531934@news010.worldonline.dk...
> Dav...
>
> Er der nogen som ved, hvor jeg kan download gratis musik.
> På forhånd tak.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

www.electraum.com

/Claus Jungersen

Kommentar
Fra : Random

Dato : 02-12-02 02:49

Hej dansab
Vil anbefale KazaA Lite fra http://www.kazaalite.com . Da det efter min mening er den bedste, og mest brugervenlige. Fordelen ved den frem for KazaA, er blot at du slipper for banner-reklamer og for at komme til at installere programmer, der bruges til at analyserer hvilke sider du besøger, og sende den information til diverse selskaber, der måtte være intesseret i disse.
Du skal bare være opmærksom på at programmet minimerer sig ned i icon listen til højre, når du prøver at lukke det. Så luk programmet derfra.

KazaA-lite er gratis og musikken er også gratis, men husk du sandsynligvis bryder opretsrettigheder ved at hente musik, også selvom du ligger inde med CD'en.

KazaA er et fildelingsprogram, der fungerer ved at man henter fra hinanden, ikke fra internetsider... Jo flere der deler deres filer, jo bedre bliver det at bruge.. Så hvis du påskønner at hente hurtigt. Så lad også folk hente for dig.. Specielt hvis du har flat rate... dvs. at det ikke koster dig penge, efter hvor længe du er online.
Men lad være med at dele for mange opretsbeskyttede sange, så kommer APG (Anti Pirat Gruppen) muligvis efter dig men en bøde eller et sagsanlæg .
Men velkommen til den digitale verden

mvh
rnd()

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-02 16:47

dansab <dansab.news@kandu.dk> skrev:
>Dav...
>
>Er der nogen som ved, hvor jeg kan download gratis musik.
>På forhånd tak.
>
www.epitonic.com er et fint sted
>--
>Leveret af:
>http://www.kandu.dk/
>"Vejen til en hurtig løsning"

--
a little arithmetics got me down...

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 08-12-02 04:35

Når nu vi snakker ting som Kazaa og andre spændende ting, og ingen brokker sig ...

http://www.mp3mediaworld.com

Click på Full Albums og der kommer en liste over servere i venstre side .. click dig ind på de forskellige servere, find hvad du vil have og følg download instrukserne .. når der kommer et vindue op, der spørger dig, om du vil oprette en tmp mappe på dit c drev, så sig ja ellers kan du ikke downloade. Omdøb alle filer til .zip og unzip dem

Kommentar
Fra : f.poulsen

Dato : 11-12-02 21:47

hvor kan man dowload musik henne ud ovre kazaa

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-02 19:48

"dansab" <dansab.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:y3uG9.49708$HU.3531934@news010.worldonline.dk...
> Dav...
>
> Er der nogen som ved, hvor jeg kan download gratis musik.
> På forhånd tak.

www.mp3.com

--
Med Venlig Hilsen
Mikkel Andersen
Formand
www.grim-ungdom.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 08:49

"f.poulsen" <f.poulsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:4vNJ9.64165$HU.4860280@news010.worldonline.dk...
> hvor kan man dowload musik henne ud ovre kazaa

Hvad med at betale for din musik....

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/

Arrghh.. igen igen...

Lars B

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 27-12-02 02:26

Der er mange programmer i dag mange snakker om winMX gå ind på www.download.com og søg på winmx og det er nemt at bruge. Det kan jo også bruges til film OSV men er bedst til musik.
Du kan også søge efter peer to peer programmer.

Kommentar
Fra : jondreng

Dato : 30-12-02 02:18

Prøv imesh der er meget forskelligt musik film mm
http://www.imesh.com/
Jon

Kommentar
Fra : x3

Dato : 09-01-03 20:46

Hejza Dan.

Du kan gå ind på www.mp3mediaworld.com, og her kan du finde alt ind for mp3 musik, fulde album, pop & rock, ja selv covers kan du få der.

Men ellers kan du gå ind på www.winmp.com og hente et program og det program bruger man til at dele filer med, fra hele verden.

Håber at du bruge min lille hjælp.

Venlig hilsen
Martin - X3

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 23-03-03 12:19

Gå ind på www.winmx.com og hent det nyeste program.

det virker helt sikkert jeg har nemlig selv gjort det.

Kommentar
Fra : cadmon

Dato : 14-05-03 21:27

Jeg vil helt klart anbefale mymusic.dk hvis det skal være lovligt musik! Der kan du finde alverdens upcoming bands!

Mvh.

Cadmon

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-05-03 21:43

Imesh skal du holde dig langt væk fra!!! Kør Edonkey, hent den her http://www.edonkey2000.com/downloads.html

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 15-05-03 11:11

HVIS I bruger Kazaa, så er det altså værd lige at stoppe forbi http://www.fasttrackcentral.com mht security issues. Kig bla i den afdeling der hedder P2P security og efter et program, der hedder Peer Guardian

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 05-08-03 14:04

Det jeg leder efter er en side, der fungere sammen med Emule og virker ligesom sharereactor.com, emule-portalen.com og/el. fileheaven.org....
Jeg ved godt at fileheaven og emule-portalen har musik, men jeg leder efter noget med et lidt større udvalg.

Live long and prosperous

Geep

Kommentar
Fra : Techmaster

Dato : 07-08-03 12:40

Hvis det skal være lovligt er den bedste mulighed www.tdconline.dk/musik.

Bare min mening.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-03 13:58

Techmaster wrote:
> Hvis det skal være lovligt er den bedste mulighed
> www.tdconline.dk/musik.
>
> Bare min mening.

Ehmm.. Hvor blev der futtet fra der.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-03 14:10

In dk.kultur.musik, Henrik Sørensen wrote:

>Ehmm.. Hvor blev der futtet fra der.?

Denne gruppe - for noget tid tilbage:
<http://groups.google.dk/groups?selm=y3uG9.49708$HU.3531934%40news010.worldonline.dk>.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Kommentar
Fra : nice_giffel

Dato : 24-08-03 16:15

eMule holder ikke til musik.. brug WinMX til musik, og eMule til alt andet. ;)

Kommentar
Fra : Hexen

Dato : 31-10-03 18:54

Hej Geep.

Her er et lille udvalg man kan bruge med emule.

Sharereactor http://www.sharereactor.com & http://www.edonkey2k.tk/
Movielist.. ac3-guru http://www.ac3-guru.com/
Albums http://blacksounds.de.tf
HipHop http://www.blacksounds.de & Donga http://liquid2k.com/thedonga/
MusicDonkey (very cool!) http://www.musicdonkey.net

vær opmærksom på at nogen af siderne har popups i spandevis, men det er ok sider alligevel.
Hilsen Hexen

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 06-11-03 10:43

Prøv www.imesh.com eller www.kazaa.com eller www.download.com eller www.emule.com og download...

Mvh: Dark_Magician

Kommentar
Fra : dueL

Dato : 11-11-03 16:52

Brug den her: www.mp3sound.com - men det er selvfølgelig begrænset hvad du kan finde der :D

Kommentar
Fra : alexandra19

Dato : 16-11-03 20:19

Er der ikke noget med, at det er mere sikkert at bruge KazaaLite? At der er chancen for at blive taget mindre? (af en eller anden teknisk grund)

Kommentar
Fra : vildskud

Dato : 01-12-03 09:33

Når man går ind på mymusic, skal man udfylde en masse felter med adresse, tlf.nr etc... Er det ikke lidt farligt, at have disse data svævende på internettet - eller er jeg paranoid?

Kommentar
Fra : Boo_Boo

Dato : 07-12-03 18:06

En rigtig god side hvor du næsten altid finder hvad du skal bruge er
www.mp3sound.com pæn god side

Kommentar
Fra : syver

Dato : 07-12-03 18:52

www.mymsic.dk <-- ganske lovligt og uafhængig musik i alle genre og stilarter!!!

Kommentar
Fra : syver

Dato : 07-12-03 18:52

www.mymsic.dk <-- ganske lovligt og uafhængig musik i alle genre og stilarter!!!

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 07-01-04 12:22

du kan downloade kazaa på www.kazaa.com...kazaa er et godt program, men da det nok er det mest kendte er der også større risiko for at blive taget...
Du kan også vælge edonkey som du finder på www.edonkey.com. som også kan være ret godt at bruge.....
Man kan også vælge winmx som du man finder på www.winmx.com det virker også udemærket men kan godt være lidt surt en gang imellem for man kan risiker at komme til at stå i kø, men på den anden side er det godt da man kan være ret sikker at blive taget for det...synes det fungerer ret godt og det er et program man ikke hører noget om sådan...så ret sikkert at bruge men lidt langsomt...!!!! håber du finder et du synes om..!!!!

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 11-01-04 17:56

vildskud -->
Nej mymusic.dk er 100% gratis, så det sker der ikke noget ved!..

Og til dem som tænker på at bruge kazaa så lad være, det bliver tjekket over alt og det er sku' ik' sjovt hvis der en dag kommer et brev i postkassen fra APG!!!
Brug edonkey,winmx oDC (dc++)..

Kommentar
Fra : SirKillalot

Dato : 01-02-04 18:55

Hey...

Hvis i skal bruge et program er det da helt sikkert DC++.........og mere lovligt end Kazaa skidtet.....

hvis i henter det....så får i det i skal bruge.....det 99% sikkert.....

www.dcplusplus.com

Kommentar
Fra : beotry

Dato : 04-02-04 21:51

sider som easymp3s kan man også downloade, men kan man ikke vælge at downloade helalbummet istedet for bare et enkelt nummer...?

Kommentar
Fra : jensel

Dato : 14-02-04 16:25

Jeg har fundet et andet program, der kan udveksle filer -musik - og programmer
det er nok ikke så udbredt i norden, da det ikke er så mange danske ting der kan findes.
http://www.limewire.com/english/content/home.shtml

Kommentar
Fra : fejltagelse

Dato : 23-02-04 23:37
Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 29-02-04 18:28

Du kan downloade musik og andet godt fra {www.overnet.dk}
bare download programmet!

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 18-03-04 21:51

det badste program til og downloade musik er helt sikkert piolet...det kan hentes fra www.piolet.com

Kommentar
Fra : Kutaiso

Dato : 21-03-04 10:44

endnu er det, så vidt jeg ved, ikke lovligt at downloade MP3 filer her i DK, men ellers brug nogle af følgende programmer til at søge efter og downloade sange:
Kazaa Lite
eDonkey2000
DC++
Imesh
klik ind på www.download.com og søg efter en af de programmer. Ved ikke hvilke af dem som bør anbefales, da jeg ikke selv benytter mig af denne ulovlige måde at skaffe musik på

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 11-04-04 09:58

DROP kazaa!!!! det sucks og du får en helvedes masse viruser, bare vent og se når du engang sletter det!!!!.. brug DC++,oDC eller emule (overnet)!!!...

Kommentar
Fra : Tigo

Dato : 21-04-04 15:43

www.musikplaneten.dk er et site, hvor danske musikere udgiver deres musik og samtidig kommer ud til et publikum, som ønsker at høre noget andet end hvad almindeligt kendte medier kan tilbyde. Alle kan downloade musikken, og derefter bedømme den, - det kræver ikke engang et brugernavn eller noget.

- Og så er det helt gratis for alle!

Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 22-04-04 20:23
Kommentar
Fra : NielsPils

Dato : 18-05-04 13:19

Prøv også www.Audiofind.com!

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 30-05-04 09:15

De Her Bruger Jeg:

www.mp3sound.com
www.alltheweb.com

Kommentar
Fra : cs111

Dato : 10-06-04 08:58

Her e nogle sider hvor du kan hente programet og download musik:
www.emule-projeckt.net eller google og skriv Download Kazaa også kommer der mange frem også trygger du bare på en af dem,når du kommer ind så finder du et sted hvor der står download det har jeg gjort!
men pas på de over våger kazaa såå lad være at bruge det!
gå ingen ind på google skriv:Download overnet også gøre du bare som før...!
eller Kazaa lite plus du ka bare gøre det hele på google!

du ska bare skriv download også det du vil have så finder den en side også går du bare ind på den osv.......... !

SES Mvh Cs111

Kommentar
Fra : donatello

Dato : 15-06-04 14:05

Prøv at tjekke Limewire ud. Det er det sted for tiden man kan finde mest. www.limewire.com

Kommentar
Fra : musikjakob

Dato : 15-06-04 23:29

Hej... Du kan bruge opensource programmet dc++. Det kan du hente her.
http://dcplusplus.sourceforge.net/
Der er en masse musik. Men husk - det er ulovligt at hente mp3 filer (medmindre artisten har giver lov til det). Så pas på hvad du henter.... ;).

Mvh. Jakob

Kommentar
Fra : plb

Dato : 22-06-04 23:31

hørte lige nogle spørge efter en side som sharereactor til emule og edonkey... www.shareconnector.com fungere næsten lige sådan som sharereactor.
www.limewire.com
limewire gøre over Gnutella Network som bearshare og mange andre også gøre, men jeg har selv oplevet at limewire downloader meget hurtigtere!
håber du kan bruge det til noget ( også lovligt:p )

mvh P/lb

Kommentar
Fra : amh

Dato : 22-06-04 23:32

Hey

Eller hva med http://www.suprnova.org der kan du hente alt lige fra spil til TV Shows det eneste det kræver er at du har installeret et lille dowenload program som stort set kun viser hvor langt den er komme og hvornår den er færdig! Det kan hentes her: http://bitconjurer.org/BitTorrent/download.html så klikker du på den øverste hvor der står "Windows Installer" Hvis du har Windows! og det installere sig selv når du har downloaded programmet så viser den "Bittorrent was succesfull installed" Og så er det bare om at komme igang!!!

/AMH

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 01-07-04 19:49

dc++ er absolut ikke mere sikkert eller lovligt end de andre!!´APG har haft fat i det, og er muligvis stadig opmærksom på det.. Problemet er, at du skal dele filerne, og der bliver de ulovligt.. Kazaa er blevet ringe, men der har du i det mindste muligheden for ikke at dele file, og så skulle du vidst være sværere at buste..

Kommentar
Fra : Prinsesse_My

Dato : 12-07-04 16:35

hæj.

jeg vil anbefale dig at holde dig fra kazaa. kazaa eller kazaa lite, er farligt, for det er let at se hvem der downloader. da det er ulovligt at beholde sangene på computeren i over 24 timer, vil du kunnme blive knaldet og få en bøde på mange tusind kroner, hvis nogen opdager det. så det er knald eller fald!

men til gengæld er der det der hedder yahoo launch, der kan du mixe din helt egen radio sammen, med musik som DU kan li' og lytte gratis og ufarligt til det alt hvad du lyster. der kan du også søge enkelte sange og få afspillet dem, mange sågar med video til.

- Anne :)

Kommentar
Fra : Prinsesse_My

Dato : 12-07-04 16:36

hæj.

jeg vil anbefale dig at holde dig fra kazaa. kazaa eller kazaa lite, er farligt, for det er let at se hvem der downloader. da det er ulovligt at beholde sangene på computeren i over 24 timer, vil du kunnme blive knaldet og få en bøde på mange tusind kroner, hvis nogen opdager det. så det er knald eller fald!

men til gengæld er der det der hedder yahoo launch, der kan du mixe din helt egen radio sammen, med musik som DU kan li' og lytte gratis og ufarligt til det alt hvad du lyster. der kan du også søge enkelte sange og få afspillet dem, mange sågar med video til.

- Anne :)

Kommentar
Fra : Fellini

Dato : 26-07-04 20:38

Brug kazaa lite version 2.4

eller winmx men søg for at du ikke deler for mange filer hele tiden

Det er formentlig antallet af filer du evt. blir bonnet for

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 26-07-04 21:52

LimeWire er også et godt alternativ, specielt for Mac-brugere. Gå ind på www.Limewire.com og downloade den gratis.

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 27-07-04 15:24
Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 27-07-04 15:25

Fik du svar på dit spørgsmål??

Så Accepter en af os!

Kommentar
Fra : plb

Dato : 29-07-04 11:25

hvis du også vil have lidt sikkerhed til så vil jeg forslå PeerGuardian eller Protowall

PeerGuardian -> http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=peerguardian&tg=dl-2001
Protowall -> http://www.bluetack.co.uk/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=5

det er også værd at kigge lidt på The Blocklist Manager og i det hele taget har www.bluetack.co.uk en masse om den slags...

P/lb

Kommentar
Fra : plb

Dato : 29-07-04 13:46

synes lige det i sku se det her http://www.p2ptutorials.com/ hvis man er intereseret i at udforske de forskellige programmer og/eller netwærkerne...

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 09-08-04 21:17

prøv og gå ind under www.download.com eller www.overnet.com

Kommentar
Fra : hr_bak

Dato : 15-08-04 19:12
Kommentar
Fra : soll

Dato : 09-09-04 23:40
Kommentar
Fra : Kebaaab

Dato : 16-09-04 20:06

Hvis KazaaLite-siden ikke virker så prøv www.filesharingplace.com
En god generel side om downloadprogrammer på www.zeropaid.com

Hilsen Canute

Kommentar
Fra : Snakeeyes

Dato : 31-10-04 21:40

Hvis jeg var dig ville jeg ikke hente musik fra Kazaa, men istedet kan du downloade et program der hedder oDC, bare søg efter det på google, dowload det og opret et nick derinde, der kan du finde al verdens musik alle genré.

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 04-11-04 18:03

Hey..!

LimeWire er den ultimative løsning, både nemt og hurtigt i ét..!
Du kan selfølgelig downloade programmet her: www.limewire.com

MvH Stronzo..!

PS: Håber du tager min løsning, mangler nemlig lidt point

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 12-11-04 15:07

JEG KAN STÆRKT ANBEFALE LIMEWIRE....BRUGER DET SELV.... WWW.LIMEWIRE.COM

Squarna

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 12-11-04 15:07

JEG KAN STÆRKT ANBEFALE LIMEWIRE....BRUGER DET SELV.... WWW.LIMEWIRE.COM

Squarna

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 27-11-04 00:41

www.newsleecher.com
og download betaversionen, den har du tilrådighed i et hvis antal dage, ca. 30

der er alt og er det der ikke, kommer det sikkert.

Kommentar
Fra : Gurger

Dato : 27-11-04 21:35

eDonkey2000 kan jeg anbefale

Kommentar
Fra : mogo25

Dato : 02-12-04 13:40

emule er god den har jeg og så kan du få den på dansk

Kommentar
Fra : Steff89

Dato : 02-12-04 23:10

Det er ulovligt... Så pas på. Jeg har fået en bøde

Kommentar
Fra : laura3230

Dato : 30-12-04 23:31

Er der nogen der ved helt præcist hvor man kan finde sangen "Vindens farver" og downloade den GRATIS????
Jeg elsker den sang, og vil meget gerne kunne høre den hele tiden....
Håber i vil hjælpe..

Qnu Laura

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 10-01-05 01:38

er der ingen af jer der har tænk på at det måske er antipiratgruppen der stiller spørsmålet for at se hvor mange fjolser der gård på den i får en regning i morgen
hilsen betonjens

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 13-01-05 23:03

Bliver den her tråd aldrig afsluttet!?

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 18-01-05 21:22

Køb jeres musik, det er både lovligt og så er kvaliteten også den den skal være

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 18-01-05 21:22

Køb jeres musik, det er både lovligt og så er kvaliteten også den den skal være

Kommentar
Fra : Elvis_Presley

Dato : 28-01-05 14:56

Jeg vil også sige Kazza men det er bedre at købe det i en butik eller på nettet.

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 06-02-05 13:24

Ja men der er meget spyware på kazza og det er nemt at blive taget. Jeg vil anbefale www.winmx.com
Det er et et program der virker på samme måde som kazza men man bliver ikke taget og der er ingen spyware

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 21-03-05 20:25

Hvis du skal hente det ulovlige steder, vil jeg anbefale dig de guides der er på piratgruppen.org... Der er osse en masse BT trackers osv...

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 21-03-05 20:39

Cdripper; kvaliteten bliver ikke bedre. Det kan man selv bestemme når man ripper en cd

Kommentar
Fra : Gunners

Dato : 22-03-05 21:23

http://www.filetopia.org/home.htm
Det er lidt Svært at sætte op

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 06-04-05 19:59

Køb musikken. Kunsterne har jo ikke lavet dem, for at i skal downloade dem gratis! Og så får i også cover og det hele med.

Kommentar
Fra : DsLemas

Dato : 07-04-05 12:41

Kære dansab,
jeg kan se at du allerede har fået oplyst nogle glimrende sider at downloade fra.
MEN hvis du gerne vil have den bedste siden Napster så prøv WINMX på www.winmx.com det er klart den bedste side at downlopade fra den har alt.

Hvis ikke den kan bruges er du alt for krævende for jeg ahr aldrig søgt forgæves efter noget på denne side

God fornøjelse - DsLemas.

Kommentar
Fra : DsLemas

Dato : 07-04-05 12:41

Kære dansab,
jeg kan se at du allerede har fået oplyst nogle glimrende sider at downloade fra.
MEN hvis du gerne vil have den bedste siden Napster så prøv WINMX på www.winmx.com det er klart den bedste side at downlopade fra den har alt.

Hvis ikke den kan bruges er du alt for krævende for jeg ahr aldrig søgt forgæves efter noget på denne side

God fornøjelse - DsLemas.

Kommentar
Fra : DsLemas

Dato : 07-04-05 12:41

Kære dansab,
jeg kan se at du allerede har fået oplyst nogle glimrende sider at downloade fra.
MEN hvis du gerne vil have den bedste siden Napster så prøv WINMX på www.winmx.com det er klart den bedste side at downlopade fra den har alt.

Hvis ikke den kan bruges er du alt for krævende for jeg ahr aldrig søgt forgæves efter noget på denne side

God fornøjelse - DsLemas.

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 11-04-05 22:23
Kommentar
Fra : Angoranar

Dato : 02-05-05 17:02

HEY! Vil du have gratis musik?! SÅ SEND EN E-MAIL MED ØNSKET! SÅ SENDER JEG DET TIL DIG! GRATIS! LETTERE KA DET IK VÆRE!!!

Kommentar
Fra : furryvision

Dato : 08-06-05 10:27

Der er også en god dansk side, hvor der ligger mange danske kunstnere. Den er gratis at bruge, fordi den bliver brugt som promotion, for de måske list mere ukendt bands.

den hedder www.soundvene.dk

du skal have en profil og så kan du vinde fede præmier.

Kommentar
Fra : furryvision

Dato : 08-06-05 10:27

Der er også en god dansk side, hvor der ligger mange danske kunstnere. Den er gratis at bruge, fordi den bliver brugt som promotion, for de måske list mere ukendt bands.

den hedder www.soundvenue.dk

du skal have en profil og så kan du vinde fede præmier.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 10-06-05 11:15

Der findes masser af sider hvor numrene ca. koster 8 kr. og hvor CD'er ca. koster 80kr. , her er nogle:

www.payload.dk , www.tdc.dk , www.cdon.dk .....

Det er ikke gratis men det er lovligt!

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 21-08-05 20:43

kender er hjemmeside der hedder ; www.mp3.elizov.com
man kan downloade meget men ikke alt ..

Kommentar
Fra : MR._Ved_alt.

Dato : 31-10-05 15:01

Jeg kender et sted hvor du kan downloade 1,4 GB. gratis, og helt lovligt...

www.sharebear.com
og så ind under download.

Og så tager den ''Free'' version..

Kommentar
Fra : MR._Ved_alt.

Dato : 31-10-05 15:14

Hov... sorry..
skrev forkert..
www.bearshare.com

Gratis, nemt, godt, sikkert, og lovligt.!:D:D:D:D:D

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-05 21:53

"MR._Ved_alt." <MR._Ved_alt..news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:43662389$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg kender et sted hvor du kan downloade 1,4 GB. gratis, og helt
> lovligt...
>
> www.sharebear.com
> og så ind under download.
>
> Og så tager den ''Free'' version..
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Bearshare er ikke lovligt - det er et p2p-program - bar så du ved det;)

Karina

Kommentar
Fra : MR._Ved_alt.

Dato : 03-11-05 13:29

Hva er et p2p-program????

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 03-11-05 14:29
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-05 01:46

"Karina Nielsen" <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:4367d55a$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "MR._Ved_alt." <MR._Ved_alt..news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:43662389$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Jeg kender et sted hvor du kan downloade 1,4 GB. gratis, og helt
> > lovligt...
> >
> > www.sharebear.com
> > og så ind under download.
> >
> > Og så tager den ''Free'' version..
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
>
> Bearshare er ikke lovligt - det er et p2p-program - bar så du ved det;)
>
> Karina
>
Der var tale om Sharebear, og ikke Bearshare

mvh
Ebbe

--
Mænd holder ikke op med at lege fordi de bliver gamle.
Mænd bliver gamle fordi de holder op med at lege.

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 20-11-05 18:58

Hej ..
Gad sku ikke til at kigge hele forrummet igennem, men prøv de enkelte her:

www.bearshare.com
www.seekasong.com
www.limewire.com

Held og lykke

Kommentar
Fra : akrolle

Dato : 26-11-05 19:26

elfredo har ret det bebste sted er lime wire¨
..mvh akrolle.

Kommentar
Fra : mr-Ali

Dato : 24-02-06 20:57

hej du kan downloade masser af gratis musik her http://www.emp3finder.com