/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
JustRemotelT Client
Fra : ppk
Vist : 419 gange
200 point
Dato : 09-04-06 14:17

Hej

Jeg har et dumt program som jeg ikke kan fjerne !

Programmet hedder JustRemotelT Client v1.12 hver gang jeg starter maskinen kommer der en fejl meddelse om den ikke kan finde Remote.exe der er også et lller andet med 1501_appcompat.txt

Skulle der vær nogen som kan give et tips om hvordan dette fjernes ?

Hilsen PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 14:27

prøv at hente den her regclener : http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

gå i kør - skriv regedit - gå i H_KEY_LOCAL_MACHINE - se under software og find resterne af programmet - højreklik og slet - kør så regcleaner og genstart - kør for en sikkerheds regcleaner igen bagefter for at fjerne evt genstridige rester.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 14:28

ps... slet kun save to delete i regcleaner - anden gang kigger du det hele igennem hvis der skulle have lagt sig noget fra programmet du kan identificere

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 11-04-06 18:57

Vælg start - kør - skriv "msconfig" - på sidste faneblad i programmet finder du alt hvad der starter op når Windows startes. Find det der har med JustRemotelT at gøre og fjern så "fluebenet" fra den/det. Genstart maskinen og se om fejlen ikke skulle være væk. Hvis den ikke er frosvundet, så prøv at fjerne "fluebenet" fra noget andet. Hvis du fortryder, skal du bare sætte "flueben" igen udfor det program der ikke skulle være fjernet fra opstart.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 12-04-06 21:36

hej miritdk og wilsonweb

Nu har jeg prøvet begge jeres foreslag ! og i begge tilfælde kan jeg ikke finde programmet og få det slettet !!!!!!

Jeg har også ledet efter det i stifinder og fundet noget af det, herefter har jeg slettet det manuelt men skidtet dukker op igen.

Og hvad det program laver i min computer ved jeg ikke ? men det er møg irriterende og det ser ud som om det tager en masse recurser fra maskinen, og samtidigt kommer følgende besked oftere og oftere. Windows virtual hukommelse er for lille, det synes ihvertfald at hænge sammen.

Hilsen PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-06 23:58

hvis du kan huske hvad det er for et program så installer det igen og fjern det ordenligt

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 13-04-06 00:00

hmmm - så lige noget jeg havde overset - altså tilsyneladende kender du ikke til programmet - i så fald - måske har du fået snavs ind - spyware altså - eller hvad ved jeg - prøv at hente hijackthis hos www.arlet.dk - eller www.spywarefri.dk - scan og send loggen ind - så får du hjælp hvis det er noget i den stil eller noget der driller din maskine

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 27-12-06 09:31

Tak for svaret miritdk.

Spywarefri var en god hjælp.

PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-06 09:40

ppk - en anden gang så husk at vi har geniet stl_s her

tak for point