/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Billard
Fra : Coolio_Nic
Vist : 549 gange
65 point
Dato : 09-04-06 12:52

Vi har lige flyttet vores billard og vi har opdaget at der er kommet hul i klædet.
Det er ikke "store" huller men de er vel 2mm gange 2 mm. Mit spørgsmål er kan man gøre noget ved det ???

På forhånd TAK!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-06 12:56

En ting du kan gøre, det er at få klædet skiftet, hvis du ikke kan leve med hullerne.

At lappe på et billardklæde vil aldrig blive godt.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 09-04-06 12:57

du kan købe noget i sportsbutikker til at putte på, men det bliver aldrig helt super...

Peter