/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Udkiftning af Gas fyr
Fra : pk2dk99
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 09-04-06 11:17

Hej, Vi har købt et hus i Ringsted og vi har Natur Gas og en gamel Gasfyr i hus og vi vil gerne skifts den gamel Gasfyr og have nye Gasfyr med complete instaltion i billigt pris. Er der nogen som kan hjælp os hvor er billigt firma eller hvordan kan man lad sig gøre I Ringsted Område.......
2: Hvilken Gasfyr er bedste? Vi er familie med 4 personer.....

Venlig Hjælp os .....TAK
MVH
pk2dk99

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 11:50

Jeg vil ikke købe et Bosch-Junkers igen, da deres service er udvandet og ikke mere fortages af Bosch, men af et tilfældigt firma.
Eyvind.

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 09-04-06 15:10

Kontakt dit regionale gasselskab..... De kan henvise til VVS-firmaer i Ringsted og omegen.
Kan oplyse, at Bosch kører både med egne og fremmed montøre.....Brug trygt den kedel, hvis det er den du vælger

Mvh
Joeson

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 15:15

Bosch har ikke egne montører i Ballerup området.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 09-04-06 15:30

Hejsa.. du kan gå ind på www.dong.dk og vælge privat og under det er der et punkt det hedder nyt gasfyr.. vi har lige fået et nyt gasfyr at mærket gemeniox

Annuller spørgsmålet
Fra : pk2dk99