/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mediacenter ikoner til musik
Fra : NoName7620
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 09-04-06 07:19

Når mediacenter ikke genkender cd, hvordan kan man så selv indsætte et ikon for cd'en ???
Så man slipper for en hel stak cd'er med samme standard ikon.

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 100 point
Dato : 09-04-06 09:21

man kan vel bare hente et billede der passer til cd`en, og ligge billedet i mappen, så burde det selv blive valgt som ikon

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 09-04-06 11:11

man kan vel bare hente et billede der passer til cd`en, og ligge billedet i mappen, så burde det selv blive valgt som ikon

Det lyder rigtig godt, har du evt. link hvor man kan hente billder til cd'en

Pop

Godkendelse af svar
Fra : NoName7620

Dato : 14-04-06 08:10

Tak for svaret troldenesdhb.

Kan dog ikke få den til automatisk at poppe op som ikon i mediacenter, der skal jeg først ind i den aktuelle mappe og vælge det billede jeg vil bruge istedet for standard billedet som automatisk vælges af windows - men så er den der...