/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Stripperstang
Fra : P_trisja
Vist : 1279 gange
100 point
Dato : 09-04-06 01:41

Hej.
Det er måske et lidt besynderligt spørgsmål, men er der nogle, der har en idé om, hvordan jeg kan opsætte en stripperstang billigt? Den skal være solid nok til at man kan hænge sig i den, og skal samtidig kunne tages ned igen bagefter, uden alt for megen besvær, og måske lige smækkes ind under sengen, så den ikke står og fylder.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 09-04-06 02:07

hmm evt et almindeligt jernrør fra et gyngestaiv mm etc?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 08:43

Jeg vil mene den skal boltes permanent fast til både gulv og loft

Hvis den skal være til at klappe sammen alá en teleskopstang?

Må du nok spørge i et Cirkus

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 09-04-06 09:27
Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 09-04-06 09:38

Du kan montere den fast i mit soveværelse.. jeg skal nok holde mig for øjnene i mens

lol

kunne ikke lade være

Men er det ikke et spørgsmål om at lave 2 firkantet beslag et i hvert ende og så to modtagere som er fast monteret hvor du skyder den ind i... det kan da holde til en hel del...

kontakt en smed i dit område han kan kan nemt sveise dem på, evt. mod en optræden til deres julefrokost, så montere han den også

Peter

Kommentar
Fra : P_trisja

Dato : 09-04-06 13:12

Jeg har netop kigget på den på gadgets, men den virker vist ikke til at man kan hænge i den.
Jeg synes måske også lige, at det er at tage overpris for en stang

Jeg kan godt se idéen med nogle beslag, men det er måske ikke så pænt.
Jeg tænkte måske mere på en stang der bare lige kan spændes fra gulv til loft, med nogle gummidutter af en art i enden, så den ikke har så let ved at skride, og så den ikke ødelægger loftet.
Jeg ved bare ikke om det kan holde til man hænger sig i den.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 09-04-06 13:42

Det er jo faktisk den spirit giver dig, og som der står, du kan ikke hænge i den...

Tror det skal være mere fast, og man kan måske hører smeden om han har andre løsninger

Peter