/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
abn skift... må man det?
Fra : tiemaster
Vist : 1381 gange
50 point
Dato : 08-04-06 14:32

hvis nu man har et tdc mobilekstra200 abn, som er lavet for 4 mdr siden. og så tdc har et godt tilbud på en ny mobil kan så benytte det og så bare forlænge sit abn, det er det sammen abn..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-04-06 14:44

ring til tdc og forhør dig

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-04-06 17:25

Det kan du desværre ikke, du skal have været kunde i et 1/2 år først...

De vil ikke acceptere du forlænger til 10 mrd. fra nu desværre.

Peter

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 08-04-06 20:44

Jeg tror Peter har ret.
Din nuværende bindingsperiode skal først være udløbet, før du kan benytte af et nyt tilbud.

Accepteret svar
Fra : banzon

Modtaget 25 point
Dato : 09-04-06 20:46

hmmm...det er vist ved at være skæringsdatoen

Jeg fik lov at oprette et nyt abonnent ved at sige det jeg havde op og så købte jeg en ny mobil som startede abonn. på den dato som det andet udløb, blot husk at du skal sige det nuværende abonn. op 30 dagfør ophør.

Samtidig fik jeg lov at beholde nummeret (portering) på det nye tdc200 ekstra hedder der vist

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 09-04-06 21:56

Smart tlk.

Peter

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 15-01-07 21:19

Tak for svaret banzon.