/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
dårlig stil modersvilje!!
Fra : frk.fidus
Vist : 669 gange
10 point
Dato : 08-04-06 12:58

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad er meningen???

Kan du ikke selv finde ud af at lave et tip???

Det er sku da dårlig stil...
http://www.kandu.dk/tip13955.aspx

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 08-04-06 12:59

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-04-06 16:22

Tør da lige øjnene!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 08-04-06 16:24

Undskyld jeg blander mig, men hvad blev du så vred over? Hun har vel bare lavet et supplement til dit tip?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-04-06 17:48

Hvornår er prisen på .dk domænenavn steget til 199. ( http://www.idomain.dk/pris/ )
http://www.gratisdns.dk/?size=400&side=62 .........rul et stykke ned.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 08-04-06 23:26

FLOT!
Kandu'ere som de er når de er bedst!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-04-06 00:00

Hvorfor sendte du ikke bare modersvilje en personlig mail, hvis vi andre ikke må give vores besyv med??

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 5 point
Dato : 09-04-06 00:10

I smalltalk plejer alle at kunne deltage.
Hvis man vil have sig frabedt deltagelse i et spørgsmål - bør man skrive det.
Heldigvis har vi nu det der heder privat besked, hvor alle ikke deltager.
Og mine kommentarer er der nok ikke meget fidus i.

[ V ] >>>> [ ]

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-04-06 00:38

wauw..

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-04-06 00:40

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 09-04-06 01:03

hvor gammel er du?

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-04-06 11:04

Hvad har det med sagen at gøre...
Jeg har udtrykt min utilfredshed på samme måde som alle andre gør det herinde... og det er i mine øjne ligeså tilladt som at komme med kommentarer i div. andre tråde. Jeg synes bare at det er enormt plat at skrive tip i andres tip.... og så har jeg fame lov til at sige det!!!
Kan i ikke tåle lidt modstand i denne ellers så "perfekte" verden kandu efterhånden er blevet.. så lad være at deltage!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 11:22

Tja - en fidus kan nemt blive til en "klam fidus" ................men tak for de 5 point - det luner.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-04-06 11:42

Det er da vist DIG, der ikke kan tåle lidt modstand.....

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 09-04-06 12:41

<<<<< Kan i ikke tåle lidt modstand i denne ellers så "perfekte" verden kandu efterhånden er blevet.. så lad være at deltage! >>>>>

hahahaha du er en sur mokke,,,,,,,og hvis du ikke kan tåle modargumentation og modstand, burde du lade være med at stille spørgsmål og skrive tip på Kandu

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-04-06 13:22

OK så er jeg en sur mokke - tik tak