/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word problemer
Fra : jeanette18
Vist : 758 gange
50 point
Dato : 08-04-06 09:45

Pludselig får jeg dette her billede når jeg vil gemme et dokument via GEM SOM (filer menuen).
http://www.janum.net/itsvar/show_img.php?ID=617

Dokumentnavnet er forsvundet nede til venstre og gem knappen som normal sidder over i højre side er væk.

Hvad er der sket?

Accepteret svar
Fra : henrikdj

Modtaget 60 point
Dato : 08-04-06 09:56

Det ser egentlig bare ud som om 'Gem som' vinduet er blevet større end din skærmvisning. Prøv at højreklikke på titel-baren og vælg 'Gendan'.

Alternativt - træk i vinduets kanter.
mvh
Henrik

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-04-06 10:30

Eller prøv lige at lave din skærmopløsning om - genstart - og tilbage igen.
Bare et forslag..............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-04-06 10:55

det ser ud som om du ikke kan komme til maksimer og gendag knapperne øverst th - du kan med held lige klikke på den blå linie og flytte på dokumentet - derpå trække det ind i normal størrelse.
Et forsøg værd

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 08-04-06 11:56

Tak henrikdj! Det virkede bare.
...og tak til jer andre for jeres forslag.
God påske:)