/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gemme passworth mm.
Fra : popper
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 07-04-06 11:46

Hvordan får jeg windows til at gemme mine passworth mm. Det har en gang fungeret, men virker tilsyneladende ikke mere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 11:56

I Internet Explorer går du til Funktioner, gå ned og klik på Internet indstillinger, vælg fanebladet Indhold, klik på Autoudførelse, der har du mulighed for vælge hvad Windows skal gemme, sørg for at der er flueben i Spørg om adgangskoder skal gemmes

Kommentar
Fra : popper

Dato : 07-04-06 13:50

Jeg har fuldt dit råd men der er sat flue ben de nævnte steder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 14:26

Skriv dit brugernavn i Brugernavn i dialogboksen Brugernavn og adgangskode, som vises, når du forsøger at få adgang til en beskyttet ressource.
Skriv din adgangskode i Adgangskode.
Marker afkrydsningsfeltet Husk adgangskoden.
Klik på Spørg ikke efter denne adgangskode igen.
Når du næste gang får adgang til denne ressource, angiver Windows det brugernavn og den adgangskode, du har skrevet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 14:34

ps.. det er muligt du i første omgang skal sætte din browser til standard så indstillingerne huskes

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-06 14:34

Jeg kan ikke lige komme på, hvad der kan være galt, prøv at lukke browseren, virker det så ikke når du åbner igen? måske skal du overveje en password husker, som den i tippet her: http://www.kandu.dk/tip13950.aspx jeg har prøvet den, men slettede igen, den tager for mange kræfter fra min gamle PC, jeg bruger Deepnet Explorer: http://www.deepnetexplorer.com/ den har mange funtioner indbygget, som mangler i Internet Explorer, blandt andet kan den huske koder, åbne i faneblade og meget andet, den er oversat til dansk

Kommentar
Fra : popper

Dato : 07-04-06 14:35

til miritdk ja tak men der fremkommer ikke nogen boks hvori jeg kan skrive disse koder .Tidligere blev jeg spurt om windows skulle gemme passworth og adgangskoden men det har den åbenbart glemt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 14:37

derfor sæt din pc til standard niveau og genstart

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 14:39

Jeg trækker mig, bruger ikke Internet Explorer ret meget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 14:41

sig mig o.v.n. har du set et billede af mig ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 14:56

miritdk ja det har jeg da, den du har i din profil God weekend!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 14:57

æv o.v.n. så er det derfor du smutter

sorry for misbruget her poppe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 15:01

Næ det er nu ikke lige derfor, jeg har bare ikke flere forslag, så du må tage over, du kan meget har jeg set i tidligere spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 07-04-06 19:56

Tak for svaret o.v.n..