/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad synes du om Kandu i dag.
Fra : Franksp
Vist : 912 gange
10 point
Dato : 06-04-06 22:53

Hvad synes du om KanDu, sammenlignet om, f.eks. for eom et år eller 2 år siden? Jeg blev dengang, hjulpet med mange EDB/Computerproblemer. Jeg synes, at KanDu, har ændret sig meget, så det ikke er så interessant, ar være her mere. Håber at få svar fra nogle af "DE GAMLE" KanDuBrugere.

God week-end til jer alle.

Håber at få svar fra både "GAMLE" og "NYE" brugere.

God week-end til jer alle.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-04-06 23:02

Kandu er vel hvad vi gør den til! Jeg synes ikke der er den store forskel egentlig...
Der er selvfølgelig nogle ting som at man kan ignorere og skrive til hinanden privat.men det er efter min mening en forbedring..og forøvrigt noget vi har efterlyst længe.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-04-06 23:08

16 spørgsmål af de sidste 50, svarende til 32 % drejer sig om edb. Det må da siges at være ret dominerende. Eller har du et lille skjult budskab i dit sp??.

Snakker du aldrig med dine "rigtig gamle gode og trofaste venner" herindefra. Dem havde du da ellers en del af *SS*. Hvad synes de om Kandu? Eller har du dem ikke mere??

Nå pyt Frank.. what easy comes easy goes

Nåååeee jeg kan jo svare hihihi... Joo jeg synes at Kandu er lige så åndsvag og god som den hele tiden har været, med skiftende aktører, og enkelte der kommer og går og kommer og går og kommer og går LOOOL

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-06 23:20

Somme tider skal man læse mellem linierne Frank for at forstå hvad (hvem) der sker.

På nogen punkter er Kandu bedre end tidligere og på andre.... tjah lidt anderledes men er det ikke hip som hap og hjælp kan du da stadig få.
Du er da blevet serviceret et par gange af Eyvind og undertegnede.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-04-06 23:49

Tror måske at grunden til der ikke kommer så mange svar mere..som der gjore engang,,er fordi folk er trætte af de mange mails man for herfra.

(jaja, man kan fjerne flueben..men glemmer man jo)

Man tænker sig om en ekstra gang inden man svare,,ellers bliver en mail bare spammet til med langt over 100 mails ligepludselig.

Kunne være fedt hvis de lavede et system således at man IKKE fik mail, emdmindre man satte flueben.

Hvis man så kom med et svar i en tråd, så røg den op øverst igen.

Accepteret svar
Fra : sniperdk

Modtaget 10 point
Dato : 07-04-06 00:24

Det er ikke som i gamle dage. Før kunne man skrive og få svar. Nu får man måske svar....

Hvis man idag siger noget som ikke passer andre, så vil der blive drevet heksejagt på en til evig tid.
Så finder man andre steder at gå hen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-04-06 00:30

Jamen Trine, i din profil har du da mulighed for at fravælge mails fra Kandu...så får du kun mails når du har besvaret et spørgsmål.
Det har jeg da gjort, og det virker fint og man behøver ikke fjerne noget flueben eller fjerne abonneringen af hvert spørgsmål man deltager i.

Så til spørgsmålet hvad man synes om Kandu.

Tjae...joe....øøøeehhh........

I perioder er det jævnt kedeligt herinde.

Men det kommer vel også an på, hvad man forventer og hvilket formål man har med at besøge siden.

Jeg synes ikke helt der er så meget gang i de sjove, lange smalltalktråde som der var tidligere.
(Måske der bliver kørt lidt "parallelsmalltalk" via privatbeskeder så det er derfor .......eller måske synes man ikke det er så sjovt mere.

Men hjælp til spørgsmål synes jeg ikke der mangler, det mener jeg ikke har ændret sig så meget.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-04-06 00:32

Kandu har ikke ændret sig meget. Der er kommet nye og gode tiltag til, synes jeg.

Det er kun brugerne, der bliver ældre.

At brugerne (de gamle) bliver ældre kan der jo ikke ændres så meget ved.

Det er et spørgsmål om at kunne følge med tiden. Nogle kan og andre har svært ved det.

Men få det bedste ud af det, så skal det nok gå for "nye" som for "gamle"

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-04-06 00:45

dova < ja okay,,,det havde jeg godt nok ikke lige set.

Tjohh..kan da godt være her er lidt kedeligt fortiden.

Men, syntes måske også der har været meget bøvl på et tidspunkt.
Måske folk bare lige skal trække vejret

Kommer time kommer råd, we are all samen in the same båd

Efter sommer...så tror jeg der er gang i den igen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-04-06 01:06

Mon jeg er ny? Det er jeg sikkert og samtidig er jeg jo så gammel

Kandu er alle tiders sted når man behøver hjælp og det er dejligt når man får mulighed for selv at hjælpe andre - der er vel ikke noget mere givende end at kunne hjælpe en anden? Og så er det ligemeget om det er hér eller ude i den virkelige verden

De nye funktioner er gode, vi har vel efterhånden vænnet os til det hele nu - jeg er i hvert fald tilfreds. Jeg bruger ikke blackliste funtionen men dag vil måske komme omend jeg ikke bryder mig om den form for censur/selvcensur.

Muligheden for at skrive privat, troede jeg aldrig jeg ville komme til at bruge men den kører for fuld kraft.

Noget der ikke er nyt men som jeg synes er sjovt, det er at man efterhånden kan kende folks måde at skrive på - jeg tror ikke der er mange af de mest skrivende profiler herinde, der kan oprette en ny profil og skrive videre, uden at blive genkendt på sin skrivemåde - men det er jo osse fuldstændig ligemeget hvem der er bag profilerne, jeg er i hvert fald ligeglad

Så jo - jeg er godt tilfreds med tingenes tilstand.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 07-04-06 10:16

Tak for svaret sniperdk.

Også tak til alle jer andre. Jeg er ikke utaknemmelig. Jeg er blevet hjulpet mange gange. Jeg synes bare der er sket en "ændring" af indholdet. Det var derfor jeg spurgte. Ikke for andet.
Fortsat GOD WEEK-END til alle på KanDu

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-04-06 10:47

Jow Franksp...........................det var ligesom lidt hyggeligere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-04-06 11:09

Skægt at det skulle komme fra sniperfjolset, som forpestede Kandu med sit pyramidelort.http://www.12dailypro.com/?ref=169111 Han er dog blevet tavs efter han fik "tæsk" på Kandu og fik et nervøst sammenbrud, samt at betalingerne - som vi sagde ville ske - standsede fra hans plat og svindel-guldmine LOOOOOOOOOOOOOOOOL

Godt du fik et svar du kunne li Frank. Det er altid rart at få bekræftet hvad man selv mener, hvis man da mener noget. Og det gik osse meget bedre med stavningen i dag. Det er det jeg siger.... det er altså nemmere i ædru tilstand hvis du kan ramme een. (ædru tilstand )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-06 11:11

Klumme burde du ikke have hedddet Kramme eller var den for indlysende?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-04-06 11:13

Kramme *SS* Vil du da kramme mig LOOL

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-06 11:16

Påfaldende med alle de stikpiller til Frank.

KRam til dig tja hvad tror du?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-04-06 11:19

Citat
Hvis man idag siger noget som ikke passer andre, så vil der blive drevet heksejagt på en til evig tid.
Så finder man andre steder at gå hen

Ja, og nogen vil eddermane ikke blive savnet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-04-06 11:25

Øhhh jeg ved ikke helt hvad du mener BjarneD, men ærlig talt så er det sp. fra Franksp sgu da så åndsforladt, at man ryster på hovedet. Men du vil altså ikke kramme. Det går osse nok foruden loool

Dova.... Goshhhh hvor har du ret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-06 11:40

Kamelerne er store at sluge i år!
Min finmotorik fungerer ikke godt når jeg skal taste, men hukommelsen fejler da ikke noget.

Der er jo nogen der ikke kan fungere i det virtuelle rum hvis de ikke har nogen at hade.

Gad vide om Dova og K..... tænker på de samme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-04-06 11:49

Det kan du jo så bruge påsken mv. til fortsat at undre dig over, om vi mener.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-04-06 13:48

Hej, Franksp.
Kandu handler jo om at hjælpe og få hjælp.
Derfor vil "samværet" være mest inspirerende, hvis man har problemer... ligemeget med hvad... ---Eller hvis man har overskud og viden til at hjælpe nogen med problemer.

Det er lidt pudsigt at kandu faktisk er bedst når der er en masse problemer af forskellig slags. Hvis vil alle laller rundt og er lykkelige og problemfri, tjah, så har vi ikke alverden af brug for kandu. Så bliver kandu et lidt kedeligt sted.

Så lad os da bare glæde os over, at kandu er lidt stillestående for tiden..

Der skal såmænd nok komme problemer igen.. -Både i egen lejr, -Og problemer, som VI skal bruge VORES overskud og viden på at hjælpe med.

Kommentar
Fra : Brian.R.Hansen

Dato : 07-04-06 23:11

Citat
Noget der ikke er nyt men som jeg synes er sjovt, det er at man efterhånden kan kende folks måde at skrive på - jeg tror ikke der er mange af de mest skrivende profiler herinde, der kan oprette en ny profil og skrive videre, uden at blive genkendt på sin skrivemåde - men det er jo osse fuldstændig ligemeget hvem der er bag profilerne, jeg er i hvert fald ligeglad

nemmerlig Toupie Det er ikke kun sjovt, men oxe lige gyldigt hvem der gemmer sig bag profilerne. Skrivemåden er nemmerlig afslørende, og pludselig er vil.du ikke bare vil.du længere.
Jeg er oxe en anden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-06 23:22

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-04-06 10:25

Tja - min ordblindhed kan jeg nok heller ikke løbe fra.
Emesen / Eyvind / Emesen. / e.c

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-04-06 23:28

Grunden til, at jeg gav "sniperdk " svarene for mine point, er at vedkommende, efter min mening har ret. Prøv lige her og nu, at se Klummes svar til mig, Jeg har prøvet at holde mig væk fra KanDu i et par måneder. Så troedede jeg, at det måske ville være forbi, med denne "personlige" hetz, har sniperdk 100% ret. men sådan gik det ikke. Så jeg har meget ret i min besvarelse.
Så hvis du "sniperk" svarer mig, vil jeg give dig fere MANGE point.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-04-06 23:32

sniperdk

Hvis du gerne vil dette, så skriv en personlig kommentar til mig, så får du alle mine point. Jeg frabeder mig alle andres kommentarer. Jeg håber I vil respektere det.
Ellers er jeg lige glad.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-06 23:36

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-04-06 23:55

OK Franksp -

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-04-06 02:45

LOOOOL

Du er fandme den største navlepillertudekiks Frank. Hvor mange gange har du nu forladt Kandu, for ALDRIG ALDRIG mere at vende tilbage, fordi alle er så onde ved dig, alt i mens du testamenterer dine åndsvage og ligegyldige point til den der gir dig det svar, som du bedst kan sidde og savle over mens du har så ondt af dig selv

Lige til en afslutning..... du skal nok ikke oprette dine ligegyldige sp. i en smalltalk tråd, hvis du ønsker at indskrænke nogens ytringsfrihed. Fjols

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-04-06 13:36

Man må altså osse gerne blackliste folk i Smalltalk..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-04-06 13:58

Blackliste, hvad er det for en uskik! Man kan blive blacklistet bare fordi man har en anden holdning og hvad ved jeg og desuden hjælper det ikke at blackliste hvis en troll dukker op i en andens tråd.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-04-06 14:08

Næ, men det hjælper at blackliste, hvis en "troll" dukker op i egen tråd... Egentlig er man da moralsk forpligtet overfor de andre læsere af tråden til at "luge ud i ukrudtet".

Vi har muligheden for at bruge den. "Kanduguden" kommer jo ikke og fjerner trolle og andet utøj.