/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows media Player
Fra : nollerik
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 06-04-06 22:33

Jeg har fornyligt installeret NERO 6.6, og det virker udmærket. En bieffekt er dog, at alle de filer, der tidligere blev åbnet af WMP, nu åbnes af Nero media player. Hvordan kan jeg få filerne til igen automatisk at blive åbnet af WMP?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-04-06 22:39

Du er nok kommet til at sætte Nero til og være din deafult player.

Jeg vil umilbart tro du skal slette og genindstalere nero, og så fjerne fluebenet i "Make Nero my Deafult player".

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 06-04-06 22:40

Du går ind i Nero, indstillinger der står samtlige filtypenavne som den er sat til at åbne, det er sikkert alle dem eller de du ikke ænsker den skal åbne afmarkerer du

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-06 02:13

Du behøver ikke slette eller geninstalere, åben Windows MediaPlayer klik på Funktioner, gå ned og klik på Indstilinger, vælg fanebladet Filtyper, nederst til højre skal du klikke på Marker alt, klik derefter på Anvend og Ok, så er det MediaPlayer der åbner når du dobbeltklikker på en musik eller video fil

Godkendelse af svar
Fra : nollerik

Dato : 08-04-06 01:25

Tak for svaret o.v.n.. Det virkede perfekt!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-06 02:04

Selv tak nollerik, godt du fik løst problemet