/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
TIM... gammelt pc spil...
Fra : aZiX
Vist : 860 gange
100 point
Dato : 06-04-06 21:10

jeg ville høre om nogen, har eller kender en hjemmeside, hvor man kan downloade.
spillet TIM som det populært hed eller hedder. Mener at jeg kan huske det hed noget med incredible machine, men er ikke helt sikker. spillet i sig selv går ud på at lave en slags maskine.. man har næsten alle tænkelige hjælpe midler til hjælp. man kan få en pære til at lyse ved f.eks. at sætte en mus på et løbebånd og en kat bag ved købebåndet skulle så trække en generator som producerede strøm og derved fik pæren til at lyse....
spillet kan køre i win 9x... ved ikke med XP men håber

håber i kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-06 22:14
Kommentar
Fra : kissan

Dato : 06-04-06 23:30

Jeg har også et gammelt spil der hedder Odysseen,Er der nogen der kan hjælpe mig også.
Den hedder i odysseus fodspor.Jeg har den der passer til windows 98,og kan selfølgelig ikke bruge den til xp proffesionel.Håber der er en der kan hjælpe med hvor der findes en jeg kan bruge til min xp???????????????????????????????????

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 06-04-06 23:34

Unskyld,jeg skulle nok have lavet et spørsmål selv men er ikke så ny i KANDU, SORRY

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 02:43

Det gør da ikke spor, om du selv kan få hjælp i andre spørgsmål end dine egne kissan nu mangler du bare at hjælpe spørgeren (jeg ved ikke hvad det er for et spil) så vil jeg til gengæld hjælpe dig, find spillet hvor det er instaleret, sandsynligvis Denne computer, Drev C, Programmer, der er en mappe med spillets navn, åben den og marker programmet, ikke genveje eller andre filer, højreklik på spil programmet og vælg Egenskaber i vinduet der åbner finder og klikker på fanebladet Kompabilitet og sæt flueben i Kør dette program i kompabilitetstilstand for, der kan du vælge hvilken "gammel Windows" som spillet skal køre under, det er da en fiks detalje for XP ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 03:00

Og så alligevel, prøv at læse her: http://www.gamle-spil.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=235 du kan hente spillet, men det er en demo version: http://www.gamle-spil.dk/index.php?name=UpDownload&req=viewdownloaddetails&lid=4 det er også en demo som Nordsted1 linker til

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 07-04-06 08:41

tak for svarene. men når jeg åbner instal.bat så kommer der et sierra logo frem og så kan jeg ikke komme videre.... nogen som kan hjælpe? kompabilitetstilstand er sat til win 98... har nemlig kørt spillet i 98 før... på min gamle pc (meget gamle)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-06 09:26

Prøv engang at læse denne tråd

http://www.kandu.dk/Spg73360.aspx

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 07-04-06 12:59

Tak for svarene,nu må jeg prøve og se om jeg kan finde ude af det i weekenden.Jeg er ikke den storeog har det med at lave l... i det. Ihører fra mig og tak.KISSAN

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 09-04-06 23:03

HIP HURRA;KAN IKKE FINDE UD AF DET

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 23:20

kissan stil dit eget spørgsmål og fortæl hvad du ikke kan finde ud af, tag som udgangspunkt at intet er umulig

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 10-04-06 18:59

HJÆLP......... Når jeg åbner instal.bat så kommer der et sierra logo frem og så kan jeg ikke komme videre.... nogen som kan hjælpe? kompabilitetstilstand er sat til win 98... har nemlig kørt spillet i 98 før... på min gamle pc (meget gamle)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-04-06 01:59

Hej igen, et rigtig sjovt spil, jeg er ingen spillefugl men denne kan jeg godt få fornøjelse af spillet kan køre på Windows XP pro, uden at ændre ved kompabiliteten, den der Sierra logo forsvinder når du trykker Enter og selve spillet åbner god fornøjelse med "mekaniken"

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 17-04-06 17:31

når sierra logo'et kommer trykker jeg på enter men der sker ikke noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-06 21:08

Prøv om det bliver bedre, hvis du henter den her

http://www.mega-soft.com/games/

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 18-04-06 16:40

virker ikke meget bedre... desværre:(

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-06 16:52

aZIX... nu er du årsag til at jeg har fået ryddet op i et skab jeg har lige fundet TIM, syntes jo nok jeg havde det, nu får jeg lige tjekket disketten af, og hvis den stadig virker, kan jeg lave en kopi til dig. Jeg giver lyd når jeg har fået det prøvet af

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-06 17:30

Der er liv i disketten, så hvis du giver mig din e-mail adr. kan jeg sende det til dig, du kan skrive den til mig, i et privat indlæg. For at du kan spille det, skal du ændre det, ellers går det alt for hurtigt

Godkendelse af svar
Fra : aZiX

Dato : 19-04-06 13:20

Tak for hjælpen... virker ikke helt, men skal nok få det til det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-06 22:21

Selv tak, jeg håber det vil lykkedes for dig