/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Siden melder om fejl!
Fra : mickey777
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 06-04-06 20:12

På linket: http://frontpage.cbs.dk/icco/web/ meldes om fejl, som jeg ikke ved, hvad jeg skal stille om med?

Er der nogle der har nogle gode råd eller ved hvad fejlmeddelserne skyldes?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-06 20:25

Kontakt CBS da det ser ud til at være en php fejl.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 06-04-06 20:28

http://frontpage.cbs.dk/icco/web/ er der fejlmeldinger, men hvis du klikker på Copenhagen Buisness går den fint igennem her. Ellers prøv : http://www.cbs.dk/

Jeg tror der er vrøvl på deres homepage. Det er ikke din PC der fejler noget.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 06-04-06 20:40

Sorry, min fejl! Jeg glemte at nævne at jeg skal have denne side op og køre, men får som nævnt de viste fejlmeddelser.

Jeg har ikke selv stået for programmeringen, men har fået til opgave at oploade koden til CBS's server. Jeg har sørget for at korrekt konfiguration er sat op og troede herefter at det bare ville køre. Men får som vist fejlmeddelser, som jeg ikke ved, hvad jeg skal stille op med!!!

Derfor er der nogle som kender noget til disse fejlmeddelser og evt. ved hvordan jeg skal rette dem?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-06 20:41

Hvor har du linket fra?
Det kunne jo være at du kalder en ikke eksisterende side og derfor får fejlen på grund af for eks. forældet link.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 06-04-06 20:47

Linket har jeg fået oplyst af CBS's webansvarlig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-06 20:47

Jeg er ikke sikker, men tror at det kan være et problem med skrivebeskyttelse/rettigheder så du ikke får lov til at overskrive en config fil. Et gæt!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-06 20:52

Jeg har kun erfaring fra specifikke php programmer så jeg kan ikk ekomme det nærmere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-06 01:43

Ingen fejl nu på : http://frontpage.cbs.dk/icco/web/ ..hverken i IE, Firefox Netscape 8.1 eller Opera !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 11-04-06 08:15

Prøv og tjek disse funktioner i din kode "view_rightbar()" og "header()"...

Kommentar
Fra : funbreak

Dato : 12-04-06 10:59

[error 8] /home/httpd/html/icco/cms/rightboxes.inc.php (124): Trying to get property of non-object

Det object som der henvises til i linie 124 er ikke oprettet.

Annuller spørgsmålet
Fra : mickey777

Dato : 14-06-06 14:34

Problemet skyldes forkert php version. Jeg lukker spørgsmålet.