/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilsmykke
Fra : Henry89
Vist : 540 gange
30 point
Dato : 06-04-06 18:06

Hej, jeg er ked af at spørge om det her..
For det er måske er lidt dumt spørgsmål!!
Men de der mobilsmykker man kan få.. ( dem som hænger fast i telefonen)
Hvordan sætter man dem fast? Min mobil er en Sony ericsson Z520i..
Håber der er en der gider hjælpe.. :D

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-04-06 18:56

mener at der er 2 små huller i bunden af din telefon, og man kommer normalt til dem ved at tage batteri dækslet af , og placere snoern i de 2 huller og sætte dækslet på igen.

vh
D9N

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-04-06 20:00

mener at der er 2 små huller i bunden af din telefon, og man kommer normalt til dem ved at tage batteri dækslet af , og placere snoern i de 2 huller og sætte dækslet på igen.

vh
D9N

Kommentar
Fra : Henry89

Dato : 07-04-06 18:33

Men de plejer jo at sidde i toppen af telefonen.. så ved jeg ikke helt om
jeg bare skal lave en lykke om den der "hank" der som er på netop min mobil.. ?!

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 07-04-06 21:40

så vidt jeg kan se så sidder hullerne i bunden lige under lade/data stikket...

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 14-05-06 10:04

Ved godt at det ikke har noget at gøre, med dit spørgsmål! Men meget dumt at sætte på, de smykker ligger bare og risser op af mobilen..
Og kan få nogle rigtige grimme skrammer, bare sån du ved det.

hygge.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-05-06 13:15

Hansson det kommer an på hvad smykkerne er lavet af, er det noget hårdt så ridser det, er det plastic, så det ikke så galt...

dem min kæreste har lavet og sat på sin, har ikke ridset den...

D9N