/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Modtager gamle email ?
Fra : cccf
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 06-04-06 11:56

Hvorfor får jeg tilsendt email igen som jeg har modtaget for flere dage siden ?
Modtager datoen er ny men afsender datoen er den gamle. ?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-04-06 12:07

du er ikke alene
det samme hos mig

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 06-04-06 12:11

Det samme her, der må være noget galt med Kandus mail server

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-04-06 12:18

jeg får alle muligere steder fra
idag fik jeg en fra LIDL
det var kopi af en jeg fik i marts mdr.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 06-04-06 12:24

Hvem har du som udbyder?

Hvis det er TDC, så prøv og logge på mail serveren og slette alle dine gamle evt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-06 12:28

Har du valgt at gemme på mailserveren ? ellers burde dine mail blive slettet når du sletter dem dit postprogram, du må en tur ind på mailserveren for at rydde op og slette de gamle

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-04-06 12:32

Hvordan kommer man derind ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-06 12:47

Bruger tdc ? så er det her: http://mail.tdconline.dk/ opret dig som bruger, derefter kan du læse dine mail, direkte på serveren og slette de gamle, ellers kontakt din udbyder, de fleste har en "hotmail" service hvor du kan læse mail på serveren

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-04-06 13:09

Det er TDC
jeg har været inde på min side hos TDC og der står
Info:
Mapperne Indbakke, Spam, Kladder, Papirkurv og Sendt er systemmapper, som du hverken kan slette eller omdøbe. Du har selvfølgelig mulighed for at oprette dine egne mapper. Du kan maksimalt have 20 mappe(r) udover systemmapperne.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 06-04-06 18:41

Du skal heller ikke slette mapperne, du skal klikke på Indbakken og slette de mails der ligger i dem.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 01:28

Nemlig som Klojs skriver slet de gamle mail en efter en, så er du fri for at hente dem til dit postprogram

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 07-04-06 07:31

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 11:58

Selv tak cccf, fik du slettet de gamle mail der forstyrrede ?

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-04-06 17:21

Nej, jeg tror jeg ringer til TDC.